Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SophieO schreef:Sex
die is ernstig...
( sorry, soms mag vrolijkheid wel toch
)Yavanna schreef:SophieO schreef:Sex
die is ernstig...
( sorry, soms mag vrolijkheid wel toch
)
Het is echt heftig en dat een groep dan denkt dat het door 5G komt, toevallig een documentaire gezien, waarom eten chinezen in godsnaam vleermuizen....
Werkelijk, ik hoop dat iedereens droom uit mag komen, liefst dit jaar. ( hoewel Gaia heel blij is nu..... )
lucifertje schreef:Onze nieuwe auto. De auto zou medio april geleverd worden. Productie van de BMW ligt stil tot mei.
Ohhh ja en mijn studie (deskundige infectiepreventie) ligt stil waardoor ik vertraging oploop. Desalniettemin is het wel een unieke werkervaring.
Ik zeg al vanaf het begin stellig dat ik niet meer opstap totdat het rustiger is in de ziekenhuizen (wil ze niet nog meer belasten mocht ik vallen) maar zo langzaam begint dat toch wel weer aan me te knagen.
))
Zeeuwsemeid schreef:Afspraak bij de Neuroloog voor mijn 3 hernia's en uitvalverschijnselen![]()
Afspraak is uitgesteld en ze weten niet tot wanneer.
.
Zertab schreef:Een baan. Ik zou gaan starten, maar toen kwam corona, en mooi niet dus. Dus nu werkloos thuis want ook mijn bijbaan ligt stil.

Danielleeee_ schreef:Zertab schreef:Een baan. Ik zou gaan starten, maar toen kwam corona, en mooi niet dus. Dus nu werkloos thuis want ook mijn bijbaan ligt stil.
Echt naar is dat![]()
Ik had dat zelf vorige maand ook. Ik zou een paar keer binnen een paar dagen kunnen starten, maar elke keer werd ik gebeld dat het vanwege corona toch niet door kon gaan. Gelukkig heb ik uiteindelijk toch vrij snel werk kunnen vinden.
En ik moet helaas wachten op twee workshops die in maart gepland waren. Ik hoop dat die deze zomer door kunnen gaan