Ailill schreef:Why?!
Taboe verbreken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Carol_Beer schreef:Oke ik zit echt met verbazing dit topic te bekijken, wtff??
Ik bedoel; tis een origineel idee, daar niet van, maar WAAROM gewoon?
Onderkinnen zijn niet aantrekkelijk en dat blijft gewoon zo, yikes.
Jullie zijn niet wijs
Heerlijjk! vooral die laatste
toen moest ik echt lachen. xD love_western schreef:Carol_Beer schreef:Oke ik zit echt met verbazing dit topic te bekijken, wtff??
Ik bedoel; tis een origineel idee, daar niet van, maar WAAROM gewoon?
Onderkinnen zijn niet aantrekkelijk en dat blijft gewoon zo, yikes.
Maar ook onderkinnen mogen er zijn! Met deze reactie zorg je ervoor dat mensen zich alleen meer gaan schamen voor hun onderkin
rien10 schreef:OK, ik zal het uitleggen. Maar niet verder vertellen hoor, want dan wordt het algemeen bekend en dat mag niet.
Onderkinnen absorberen 5G stralingen. Als ze veel 5G stralingen hebben geabsorbeerd en je smeert ze op een maanverlichte nacht in met rechtsdraaiende yoghurt, krijg je geen Covid 19.
ik lig krom hahaha
Djali schreef:Ailill schreef:Why?!
Wellicht samen besproken in hun groepsapp, hoe kunnen we onze medebokkers choqueren / welke grap kunnen we uithalen.
Zo zie je maar welk effect groepen kunnen hebben op het individu. Worden al deze foto's opgeslagen voor de bokt wall of fame? Dat zou pas mooi zijn
Djali schreef:Ailill schreef:Why?!
Wellicht samen besproken in hun groepsapp, hoe kunnen we onze medebokkers choqueren / welke grap kunnen we uithalen.
Zo zie je maar welk effect groepen kunnen hebben op het individu. Worden al deze foto's opgeslagen voor de bokt wall of fame? Dat zou pas mooi zijn
even een lach op iemand zijn of haar gezicht toveren, in deze rare tijden. Djali schreef:Ailill schreef:Why?!