Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yellowbird schreef:He ik open een topic voor informatie.
Oh maar dat bevalt niet.
Nu zijn degenen die goede informatie geven de boeman.
Vakkenvullen, broek optrekken of een plakje kaas schaven, eraf gaat het toch
donnar schreef:Ts, We bedoelen het niet kwaad. Er worden goede tips gegeven, en helaas betekend dat dat er aangeraden wordt het niet te doen. Jammer is dat je er niet voor open staat. Je kunt zeker geluk hebben, maar aan de foto te zien is de plaatsing erg slecht en ga je ongetwijfeld lifting krijgen, als je nagel er niet helemaal af klapt.
Het is niet voor niks dat nagelstylistes een opleiding volgen en ook daarna cursus na cursus doen, het is moeilijk en je hebt veel informatie nodig om het correct te doen. En natuurlijk veel oefening, mijn tip, koop een oefenhand en ga daarop oefenen. Lopen je eigen nagels ook geen risico
donnar schreef:15 jaar geleden..
Nagelstylistes plaatsen minimaal wekelijks setjes of vullen setjes op en volgen ook cursussen minimaal jaarlijks.
Je kunt de nagel verwijderen en oefenen op een oefenhand
Celiien schreef:en dan is de vraag wat voor cursus? een basiscursus? cursus gellak, gelnagels of acryl? zijn toch drie heel verschillende producten en dat ze je niet heeft gewezen op je nagelranden, het feit dat je eigenlijk niet gellak kan gebruiken bij een tip, zonder builden of acryl zegt al genoeg.
en als ook zij niet weet hoe t eraf te halen is... tjah..
koop een oefenvinger zoals hieronder, en ga daarmee oefenen. niks mis met nieuwe hobby's maar gelijk op je vingers proberen is vragen om problemen. oefenvinger kost je een euro
[ [url=m/el7fIW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lag het er in no time weer af, ja
Dachten we het allemaal beter te weten, ook ja
Jennyj01 schreef:Kom op bokkers. TS is 16 op zoek naar een nieuwe hobby. Laat haar. Iedereen die nagels zet, juist de profs, hebben in het begin minder mooie nagels gemaakt. En zelfs na jaren lange ervaring wordt het wel een minder mooi dan je had gewild. Daarbij doet TS het bij zichzelf wat al extra lastig is. Niemand rond de cursus af en kan het dan super goed. Mensen van advies voorzien prima maar zo belerend als het nu weer gebeurd vind ik niet oké. Het is allemaal vast goed bedoeld maar het valt bij mij niet onder opbouwende kritiek. Ik noem dat meer afzijken.
Jennyj01 schreef:Kom op bokkers. TS is 16 op zoek naar een nieuwe hobby. Laat haar. Iedereen die nagels zet, juist de profs, hebben in het begin minder mooie nagels gemaakt. En zelfs na jaren lange ervaring wordt het wel een minder mooi dan je had gewild. Daarbij doet TS het bij zichzelf wat al extra lastig is. Niemand rond de cursus af en kan het dan super goed. Mensen van advies voorzien prima maar zo belerend als het nu weer gebeurd vind ik niet oké. Het is allemaal vast goed bedoeld maar het valt bij mij niet onder opbouwende kritiek. Ik noem dat meer afzijken.
Cayenne schreef:Ik wist trouwens niet dat je je nagels zo kunt beschadigen, maar ik heb sowieso nog nooit kunstnagels gehad
Photograph schreef:Weet je, laat maar zitten. Iedereen reageert alleen maar geirriteerd op mij. Maar het is gewoon gelukt.[ [url=m/ahMe65.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anthea schreef:LadyMadonna schreef:Ik volg minimaal (!!!!) 1x per jaar een perfectie training
Maar hey, ga lekker eigenwijs zitten doen
Ze wilt volgens mij alleen maar horen dat het prachtig is en ze het vooral vaker moet doen.