Gelnagels met tipjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 18:42

Oh dat gaat geen twee weken zitten hoor. Eerder 2x je broek optrekken of je shampoo dopje open doen en dag tipje

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-20 18:43

Yellowbird schreef:
Oh dat gaat geen twee weken zitten hoor. Eerder 2x je broek optrekken of je shampoo dopje open doen en dag tipje

Eerst zien, dan geloven. Heb al heel wat gedaan en als het morgen na het vakkenvullen blijft zitten weet ik al genoeg ;)

Yellowbird

Re: Gelnagels met tipjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 18:45

He ik open een topic voor informatie.
Oh maar dat bevalt niet.
Nu zijn degenen die goede informatie geven de boeman.
Vakkenvullen, broek optrekken of een plakje kaas schaven, eraf gaat het toch

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-20 18:51

Yellowbird schreef:
He ik open een topic voor informatie.
Oh maar dat bevalt niet.
Nu zijn degenen die goede informatie geven de boeman.
Vakkenvullen, broek optrekken of een plakje kaas schaven, eraf gaat het toch

Beter dat het er een keer af gaat dan dat het er voor altijd op blijft zitten, heb namelijk maar 1 nagel gedaan

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 18:54

Ts, We bedoelen het niet kwaad. Er worden goede tips gegeven, en helaas betekend dat dat er aangeraden wordt het niet te doen. Jammer is dat je er niet voor open staat. Je kunt zeker geluk hebben, maar aan de foto te zien is de plaatsing erg slecht en ga je ongetwijfeld lifting krijgen, als je nagel er niet helemaal af klapt.

Het is niet voor niks dat nagelstylistes een opleiding volgen en ook daarna cursus na cursus doen, het is moeilijk en je hebt veel informatie nodig om het correct te doen. En natuurlijk veel oefening, mijn tip, koop een oefenhand en ga daarop oefenen. Lopen je eigen nagels ook geen risico

Edit: Waarom plaats je een nagel als je niet weet hoe je hem moet (correct!) moet verwijderen. Als je dat zou weten had je deze nu ook gewoon kunnen verwijderen na de informatie die je gekregen hebt
Laatst bijgewerkt door donnar op 08-04-20 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-20 18:55

donnar schreef:
Ts, We bedoelen het niet kwaad. Er worden goede tips gegeven, en helaas betekend dat dat er aangeraden wordt het niet te doen. Jammer is dat je er niet voor open staat. Je kunt zeker geluk hebben, maar aan de foto te zien is de plaatsing erg slecht en ga je ongetwijfeld lifting krijgen, als je nagel er niet helemaal af klapt.

Het is niet voor niks dat nagelstylistes een opleiding volgen en ook daarna cursus na cursus doen, het is moeilijk en je hebt veel informatie nodig om het correct te doen. En natuurlijk veel oefening, mijn tip, koop een oefenhand en ga daarop oefenen. Lopen je eigen nagels ook geen risico

Mijn moeder heeft gewoon een cursus gedaan hoor! Ik weet dat het niet aanvallend bedoeld is. Maar alle informatie die ik nu krijg kan ik NU toch niks meer mee doen.

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 18:58

Je had al genoeg info gekregen direct na je vraag.
Aan het resultaat te zien heeft je moeder niet meer de gedegen kennis.
Na 15 jaar kun je ook niet verwachten alles nog te weten.
Maarre... Fijne dag

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 18:59

15 jaar geleden..

Nagelstylistes plaatsen minimaal wekelijks setjes of vullen setjes op en volgen ook cursussen minimaal jaarlijks.

Je kunt de nagel verwijderen en oefenen op een oefenhand

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 19:09

en dan is de vraag wat voor cursus? een basiscursus? cursus gellak, gelnagels of acryl? zijn toch drie heel verschillende producten en dat ze je niet heeft gewezen op je nagelranden, het feit dat je eigenlijk niet gellak kan gebruiken bij een tip, zonder builden of acryl zegt al genoeg.

en als ook zij niet weet hoe t eraf te halen is... tjah..

koop een oefenvinger zoals hieronder, en ga daarmee oefenen. niks mis met nieuwe hobby's maar gelijk op je vingers proberen is vragen om problemen. oefenvinger kost je een euro

Afbeelding

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-20 19:18

donnar schreef:
15 jaar geleden..

Nagelstylistes plaatsen minimaal wekelijks setjes of vullen setjes op en volgen ook cursussen minimaal jaarlijks.

Je kunt de nagel verwijderen en oefenen op een oefenhand

Ik ga lekker 1 juni naar de nagelsalon, dit was een test en het is niet de bedoeling om zelf nagels te gaan zetten

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-20 19:19

Celiien schreef:
en dan is de vraag wat voor cursus? een basiscursus? cursus gellak, gelnagels of acryl? zijn toch drie heel verschillende producten en dat ze je niet heeft gewezen op je nagelranden, het feit dat je eigenlijk niet gellak kan gebruiken bij een tip, zonder builden of acryl zegt al genoeg.

en als ook zij niet weet hoe t eraf te halen is... tjah..

koop een oefenvinger zoals hieronder, en ga daarmee oefenen. niks mis met nieuwe hobby's maar gelijk op je vingers proberen is vragen om problemen. oefenvinger kost je een euro

[ [url=m/el7fIW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nogmaals, het was niet de bedoeling om dit als hobby te maken. Maar ik wilde een alternatief omdat ik nu niet naar de nagelsalon kan

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 19:30

Ik volg minimaal (!!!!) 1x per jaar een perfectie training :j
Maar hey, ga lekker eigenwijs zitten doen :evaw:

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-20 19:32

LadyMadonna schreef:

Moet je dit soort opmerkingen nog maken nu het er al op zit? Nogmaals, ik HEB de informatie al gekregen, dus laat het topic liggen!!!!!

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 19:35

Is allemaal voor je eigen gezondheid en bescherming, Photograph. LM weet echt waar ze het over heeft en zegt dit niet om jou te vervelen.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 19:48

Tja ik heb al 16 jaar genagels, zou het vast zelf kunnen opvullen op zetten na al die jaren maar kijk ook al 25 jaar naar de hoefsmid, blijf van mijn paarden hun hoefjes ook af.

Iedereen ze vak! En met alle respect ken geen styliste die na een cursusje mooi en goed nagels kan zetten. Dan was er overvloed in goede adressen maar kijk eens hoeveel ellende er met nagels is..

Hoor de verhalen zo vaak van de ellende die ze op mogen lossen van mensen die al low budget hebben gerommeld, terecht mogen ze in mijn ogen rekenen ze dan voor een nieuwe set ook meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 02:24

LadyMadonna schreef:

Ze wilt volgens mij alleen maar horen dat het prachtig is en ze het vooral vaker moet doen. :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 03:52

TS, wat reageer je bizar aanvallend. Dat viel me in andere topics ook al op maar het begint steeds erger te worden.
Nu open je nota bene zelf een topic en direct na het openen begin je al om je heen te meppen terwijl je goede adviezen krijgt.
Misschien is het handig om eerst tot 10 te tellen voor je een reactie plaatst. En leuk dat je moeder een cursus heeft gedaan, maar die is na 15 jaar echt niet meer te vergelijken met de huidige cursussen.
Dat is ook wel te zien aan het resultaat.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 07:09

Kom op bokkers. TS is 16 op zoek naar een nieuwe hobby. Laat haar. Iedereen die nagels zet, juist de profs, hebben in het begin minder mooie nagels gemaakt. En zelfs na jaren lange ervaring wordt het wel een minder mooi dan je had gewild. Daarbij doet TS het bij zichzelf wat al extra lastig is. Niemand rond de cursus af en kan het dan super goed. Mensen van advies voorzien prima maar zo belerend als het nu weer gebeurd vind ik niet oké. Het is allemaal vast goed bedoeld maar het valt bij mij niet onder opbouwende kritiek. Ik noem dat meer afzijken.
Laatst bijgewerkt door Jennyj01 op 09-04-20 07:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 07:11

Mensen, het kind is 16, hebben we vroeger op die puberleeftijd niet allemaal wel eens wat stoms gedaan?
Ik wel hoor, had ook een vriendin die wel even wat tips en acryl op mijn nagels gooide. Was dat mooi, nee :') Lag het er in no time weer af, ja :j Dachten we het allemaal beter te weten, ook ja :')

Laat gaan, er is goed advies gegeven en TS kiest ervoor daar niks mee te doen. Of dat handig/verstandig is komt ze dan wel achter.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 08:20

Jennyj01 schreef:
Kom op bokkers. TS is 16 op zoek naar een nieuwe hobby. Laat haar. Iedereen die nagels zet, juist de profs, hebben in het begin minder mooie nagels gemaakt. En zelfs na jaren lange ervaring wordt het wel een minder mooi dan je had gewild. Daarbij doet TS het bij zichzelf wat al extra lastig is. Niemand rond de cursus af en kan het dan super goed. Mensen van advies voorzien prima maar zo belerend als het nu weer gebeurd vind ik niet oké. Het is allemaal vast goed bedoeld maar het valt bij mij niet onder opbouwende kritiek. Ik noem dat meer afzijken.

Klopt, maar diegene die een opleidi g hebben gedaan begrijpen wel dat kunstnagels zetten meer is dan een tip erop plakken en een dit gel erop kwakken.
Het gaat er niet om of het wel of niet mooi is, het gaat erom dat je de natuurlijke nagel serieus en permanent kunt beschadigen.
Je laat je randen toch ook bij de tandarts doen? Ga je toch ook niet zelf aan lopen klooien?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 08:36

Ik wist trouwens niet dat je je nagels zo kunt beschadigen, maar ik heb sowieso nog nooit kunstnagels gehad :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 08:40

Jennyj01 schreef:

Als iemand om tips vraagt en zo onontvankelijk reageert dan raken mensen geïrriteerd, 16 of niet. Ik snap dat wel, maar ben het met je eens dat het volkomen doelloos is om dat duidelijk te maken.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 08:42

Cayenne schreef:
Ik wist trouwens niet dat je je nagels zo kunt beschadigen, maar ik heb sowieso nog nooit kunstnagels gehad :=

Ja, dat is echt zo. Ik heb één keer nagels laten zetten door iemand die, achteraf, waarschijnlijk haar certificaten bij een pakje boter gekocht heeft. De gaten vielen gewoon in mijn natuurlijke nagels. Tot op het leven. Het heeft een jaar geduurd voor ze weer terug normaal waren. En pijn dat het deed. Nooit meer nepnagels laten zetten.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 08:57

Photograph schreef:
Weet je, laat maar zitten. Iedereen reageert alleen maar geirriteerd op mij. Maar het is gewoon gelukt.[ [url=m/ahMe65.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie ijslepel aan je vinger. Ik zou hem toch wat meer in model vijlen, dit is een onregelmatig model. Hij steekt aan beide kanten uit, dus die blijft makkelijk aan dingen hangen en dan ben je hem kwijt.

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-20 12:26

Anthea schreef:
LadyMadonna schreef:

Ze wilt volgens mij alleen maar horen dat het prachtig is en ze het vooral vaker moet doen. :')

Ik wil het zelf niet vaker doen, waarom denk je dat ik er maar 1 geprobeerd hebt? Als ik het vaker wilde doen had ik alles gedaan.