Wat is de link met 5G en Corona

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:41

LadyMadonna schreef:
Enkele weken geleden had ik een gesprek met iemand, die mij in volle overtuiging vertelde dat Corona ontwikkeld is door de diverse wereldleiders om de oude(re) generatie uit te roeien, zodat ze geen pensioenen uit hoeven keren.....
:?

Die mensen denken echt niet verder dan hun neus lang is. De ziekteuitkeringen die nu allemaal betaald moeten worden, alle overheidssteun etc., kost allemaal veelvouden van die pensioenen van dit aantal overledenen. (Al wil ik uiteraard de overlijdens niet minimaliseren.)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:44

Cer schreef:
verootjoo schreef:
En ik snap nooit ‘de overheid vs de burgers’. De overheid is een gekozen regering, je kan zelf de overheid worden, de overheid is een deel van de bevolking en waarom zou de overheid ‘zijn’ burgers, waar ook hun familie en vrienden bij hoort, zo willen behandelen :?

Twee woorden:
Rothschild - Illuminati >;)

:')

Ja, ik heb me daar al een keer helemaal in ‘verdiept’. Maar snap er gewoon niks van :') Ik verbaas me dat mensen dat serieus kunnen geloven. Mij lukt het niet, vind het veel te ingewikkeld en onlogisch. Terwijl het toch altijd gepresenteerd wordt als een enorme logica, maar die ontgaat mij altijd :=

M_i_R

Re: Wat is de link met 5G en Corona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:52

Een van de mooiste vond ik toch wel dat iemand laatst voelde dat de 5G frequentie getest werd, die inderdaad heimelijk in stelling was gebracht nu wij brave schapen allemaal binnen zaten, en zeker wist dat we door toediening van het virus nu allemaal extra vatbaar waren voor die frequenties zodat de overheden ons allemaal, i kid you not, dood konden laten neer vallen op straat.

Ik denk dan vooral: er is echt teveel bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg de laatste jaren.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:55

M_i_R schreef:
Een van de mooiste vond ik toch wel dat iemand laatst voelde dat de 5G frequentie getest werd, die inderdaad heimelijk in stelling was gebracht nu wij brave schapen allemaal binnen zaten, en zeker wist dat we door toediening van het virus nu allemaal extra vatbaar waren voor die frequenties zodat de overheden ons allemaal, i kid you not, dood konden laten neer vallen op straat.

Ik denk dan vooral: er is echt teveel bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg de laatste jaren.

Oh ja, voor bewijs verwijst men je naar een plaatje van een paar dode duiven op een strand van Curaçao :+

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:59

Chris Klomp deelt op twitter regelmatig 'het gekkie van de dag' en er zijn toch elke keer weer hele, ehhhh, verhelderende tweets bij. interessant inkijkje in een andere kant van de samenleving

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:05

Corona en 5G..
Haha, er zijn ook mensen die geloven dat de aarde plat is, dus ik kijk nergens meer gek van op :')

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:07

Djali schreef:
Als je de theorie doortrekt van nieuwe straling = verzwakt immuunsysteem = gek virus doet de ronde, dan hadden we dit al moeten zien vanaf mobiele telefonie, invoering wifi, etc..

Hebben we ook gezien :j

Afbeelding

Als je mooie complottheorieën wil lezen, o.a. over Coronavirus, kan ik je deze aanraden: https://www.reddit.com/r/insanepeoplefacebook/

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:10

En al die andere epidemieën die toevallig in andere jaren uitbraken, worden voor het gemak maar even weggelaten :+

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:21

Natuurlijk, als je alle feiten gaat gebruiken, in plaats van alleen welke je standpunt ondersteunen, dan klopt ineens je hele theorie niet meer. Dat kunnen we niet hebben... -O-

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-20 21:34

Misschien was topic complottheorieën beter geweest.

Chemtrails ook zo'n leuke :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:35

Echwel schreef:
Ja en baking soda geneest de Corona.

Dit zag ik ook voorbij komen op FB. Whut?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:36

nou ja beter dat ze dat proberen dan cocaïne... 8)7

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-20 21:37

Cayenne schreef:
Echwel schreef:
Ja en baking soda geneest de Corona.

Dit zag ik ook voorbij komen op FB. Whut?

Ja :') en als je dan zegt dat ze die onzin moeten checken dat je in de zorg werkt en dit de grootste onzin is, ben je gelijk gehersenspoeld :')

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:40

met die instelling moet je het ook maar zelf weten Mistral94... >;)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-20 21:53

M_i_R schreef:

Nu heb ik altijd bekend gestaan als eigenwijs. Zou baking soda daarvoor helpen? Of misschien helpt het wel tegen de 5G. Dan kan de straling je niet vinden, Misschien kan corona je op die manier ook wel niet vinden.. Alleen komen dan de chemtrails die een goedje laten vallen en dan ben je ineens weer zichtbaar -O-

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 21:59

Ik denk: de baking soda onder je aluminium hoedje :j
Heb je gelijk de kappersproblematiek ook opgelost :D

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 22:01

M_i_R schreef:

Er is teveel bezuinigd op onafhankelijke journalistiek, een goede publieke omroep, en onafhankelijke geschreven media.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 22:14

Nezzie schreef:
Djali schreef:
Als je de theorie doortrekt van nieuwe straling = verzwakt immuunsysteem = gek virus doet de ronde, dan hadden we dit al moeten zien vanaf mobiele telefonie, invoering wifi, etc..

Hebben we ook gezien :j

[ [url=m/FaM0lO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je mooie complottheorieën wil lezen, o.a. over Coronavirus, kan ik je deze aanraden: https://www.reddit.com/r/insanepeoplefacebook/

Ik was in 2012 in Nieuw Zeeland en ik weet nog dat 4G daar nét nieuw was. Iedereen deed daar toen heel hyped over. In Nederland was er toen überhaupt nog geen 4G. Dus los van alle andere epidemieën die in andere jaren uitbraken klopt het volgens mij ook niet dat 4G in 2009 was :'). Het is altijd zo jammer dat mensen zulke plaatjes gelijk klakkeloos overnemen voor waarheid -O-.
(Ik snap overigens dat jij Nezzie, dit als grapje post :P).

Edit: Te snel verzonden.

Ik ken dus ook mensen die in de 5G theorie geloven. Ik snap er ook niets van. Ik heb inderdaad ook andere theorieën zien langs komen, van chemisch wapen tot iemand heeft het virus express laten ontsnappen uit een lab. :O

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 22:30

Bij elke G is nog heisa geweest volgens mij. Die theorieën helpen wel lekker bij het opschonen van mijn Facebook :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 22:34

Ik heb al jaren geen facebook meer omdat het voor mij alleen nog maar stoorde, door dat soort zaken, de vele advertenties etc.

Instagram vind ik nog een leuk medium omdat je dan gewoon mooie foto's te zien krijgt zonder alle onzin van mensen.

Offtopic, excuus :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 22:44

Niobe schreef:
Bij elke G is nog heisa geweest volgens mij. Die theorieën helpen wel lekker bij het opschonen van mijn Facebook :+

Ik vind dat dus moeilijk. Want enerzijds erger ik me er soms blauw aan, maar anderzijds moet ik er soms echt om lachen omdat het zo absurd is :+ Ik wil het niet weten, maar stiekem ook een beetje wel zo :')

CynThier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 23:06

Allereerst, ik heb de al geplaatste berichten een beetje globaal gelezen.

Ik zag de titel van 5G en corona, ik moest gelijk aan vorige week denken.

Mijn collega en ik hadden het erover en uiteindelijk hebben wij deze documentaire gezien. Ik vind het lastig wat ik nou werkelijk moet geloven maar het is allemaal wel erg "toevallig".

https://viraal.video/2020/03/23/documentaire-maker-janet-ossebaard-gaat-als-een-lopend-vuurtje-rond-over-het-internet-over-het-corona-virus/

Voel je niet verplicht om te kijken :)
Maar omdat het even een herkenbaar stukje was wilde ik hem toch even delen. Wellicht hebben sommige het zelfs al gezien.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 23:13

Ik wil altijd graag weten wie iets beweert, wat de achtergrond is van die persoon. Als ik die naam in Google ingeef, komt er als eerste hit een boek over graancirkels ('het bewijs') naar boven. Tja, dan weet ik eigenlijk al genoeg.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 23:20

https://www.youtube.com/watch?v=iQzOzEbYQB4

Een filmpje met een gedeelte van een hoorcollege van een professor in Amerika die (volgens hem) de relatie tussen 5G en Corona uitlegt. Twee weken geleden ontvangen van mijn schoonvader (neurochirurg).

Deze man is een expert op zijn gebied maar er is geen bewijs. Natuurlijk zijn de aannames die hij maakt aannemelijk maar om heel eerlijk te zijn vind ik het heel ‘gevaarlijk’ dit soort dingen op het www te plaatsen. Laten we alsjeblieft stoppen met dit soort verhalen de wereld in te brengen en andere feitelijke onwaarheden/niet aangetoonden dingen. Laten we dit niet als een feit gaan verkondigen. De essentie is dat er waarschijnlijk een verband is en dat het onze gezondheid beïnvloed. Maar sinds Corona is iedereen opeens viroloog, dokter of beleidsmaker. Laten we niet over dingen gaan praten waar we geen verstand van hebben. Reddit lijkt me overigens totaal geen goede plaats om informatie te halen over dit onderwerp.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 23:48

MISTRAL94 schreef:
M_i_R schreef:

Nu heb ik altijd bekend gestaan als eigenwijs. Zou baking soda daarvoor helpen? Of misschien helpt het wel tegen de 5G. Dan kan de straling je niet vinden, Misschien kan corona je op die manier ook wel niet vinden.. Alleen komen dan de chemtrails die een goedje laten vallen en dan ben je ineens weer zichtbaar -O-

Je wordt er in ieder geval minder zuur van :+