DonDon schreef:Misschien een woning waar ze mensen anti-kraak laten wonen? Ik weet het anders ook niet zo goed..
Zijn we nu ook naar aan het bellen !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Ik ben vooral benieuwd waar je de katten nu hebt als je letterlijk op straat staat met al je spullen...
Als die dieren ergens in opgesloten zitten breng ze dan asjeblieft richting asiel of opvang, dat scheelt ook al de helft met het vinden van een verblijfplaats.
Vakantieparken zijn nog geopend, alleen de faciliteiten niet. De prijs is er ook naar natuurlijk, het kost geen hol.
Serenity350 schreef:KimD schreef:Ik ben vooral benieuwd waar je de katten nu hebt als je letterlijk op straat staat met al je spullen...
Als die dieren ergens in opgesloten zitten breng ze dan asjeblieft richting asiel of opvang, dat scheelt ook al de helft met het vinden van een verblijfplaats.
Vakantieparken zijn nog geopend, alleen de faciliteiten niet. De prijs is er ook naar natuurlijk, het kost geen hol.
Niet overal, maar voor heel wat plekken in het noorden hier, waarbij er geen sprake is van gedeelde faciliteiten, geldt dat de zaken best "goed" lopen. Er zijn best wat mensen die om uiteenlopende redenen ervoor kiezen voor langere tijd hier nu in de vakantiehuizen te verblijven, bijvoorbeeld omdat zij extra risico lopen vanwege gezondheidsklachten en in een zwaar getroffen regio wonen. De media spreekt over "coronavluchtelingen" hoewel ik dat woord een soms wat nare bijsmaak vind hebben.
cursebreaker schreef:Maar ze kan ook naar andere plekken in het land kijken als alleen het Noorden. Zelfs als je naar Zuid-Limburg zou moeten gaan rijden vanuit Groningen is dat wel iets wat je kunt bekijken als het je een woonplek op gaat leveren. Kun je vanuit daar altijd weer verder kijken, maar als het spoed is dan zou ik die 4u op de weg wel afleggen om te kunnen slapen vanavond. Als je landelijk gaat kijken, zal er al sneller iets beschikbaar zijn op een park wat misschien betaalbaar gaat zijn.
GDG schreef:cursebreaker schreef:Maar ze kan ook naar andere plekken in het land kijken als alleen het Noorden. Zelfs als je naar Zuid-Limburg zou moeten gaan rijden vanuit Groningen is dat wel iets wat je kunt bekijken als het je een woonplek op gaat leveren. Kun je vanuit daar altijd weer verder kijken, maar als het spoed is dan zou ik die 4u op de weg wel afleggen om te kunnen slapen vanavond. Als je landelijk gaat kijken, zal er al sneller iets beschikbaar zijn op een park wat misschien betaalbaar gaat zijn.
Als ze werk hebben waarbij ze niet thuis kunnen werken is het wel slim om enigszins in de buurt te blijven, als ze namelijk ook nog problemen krijgen met inkomen wordt het helemaal lastig.
Celiien schreef:vordur schreef:Gaat dit over het zelfde huis als waar je je ex vriend niet uit kreeg?
Je heb toch ook nog een hond?
dat was niet ts
Cayenne schreef:. misschien is TS wel een hele slechte huurderDat klopt, maar huisjesmelkers zijn vaak geen redelijke personen en soms kom je dan ook in een situatie dat je voor je veiligheid misschien maar beter niet in discussie kunt gaan met zo'n persoon.