Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gillbo schreef:Sonraffie schreef:goedemorgen bokkers,
ik ben erg benieuwd naar jullie mening:
wij zouden volgend weekend met 4 personen (uit verschillende gezinnen) naar de veluwe gaan met de paarden.
.
NEE, 4 verschillende gezinnen. Wat snap je dan niet van de regels. NEE je, zoek het niet op
Sonraffie schreef:als het aan ons ligt gaan we inderdaad niet, maar het is toch raar dat ze zeggen dat het wel gewoon mag.
dat is meer wat ik bedoel... en dat we anders gewoon de helft moeten betalen, we zeggen niet af omdat we niet willen maar omdat we niet mogen.....
Zinzi_jewel schreef:Sonraffie schreef:als het aan ons ligt gaan we inderdaad niet, maar het is toch raar dat ze zeggen dat het wel gewoon mag.
dat is meer wat ik bedoel... en dat we anders gewoon de helft moeten betalen, we zeggen niet af omdat we niet willen maar omdat we niet mogen.....
Het mag NIET !!!
Kan de verhuurder wel wat anders vinden
Maar het mag dus NIET
LWDaisy schreef:Ik zou ook niet gaan. Zelfde voor eind april.
Als de verhuurder echt pusht dat de helft toch betaalt moet worden, zou ik proberen beide datums te verzetten naar een later moment, zodat je geld toch niet verloren is.
Anderzijds lees ik dat je al een stuk inkomen moet missen door de crisis, dus ik snap wel dat je gewoon niet wilt betalen.
Kan je bij een bevoegde instantie aantonen dat het appartement/huisje niet toelaat dat jullie de gepaste afstand kunnen houden? Want, als dat het geval is, MAG je daar gewoon niet heen, en lijkt mij dat de verhuurder betalen niet kan afdwingen.
LindyH schreef:Ik denk niet dat een annuleringsverzekering hier tegen beschermt, zeker zolang je zelf niet ziek bent. Dat geldt ook voor de verhuurder.