.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

daphne_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 16:54

Ik doe praktisch alles nog. Qua werk/stage blijf ik voor zover mogelijk thuis werken en ik ga niet naar familie of vrienden.
Verder ga ik wel gewoon naar buiten om te fietsen, te wandelen of paard te rijden alleen of met mijn vriend. Dit omdat ik niet kan binnen zitten en er een grote kans is dat mijn mentale gezondheid ontzettend slecht zal gaan wanneer ik wel binnen blijf en niks kan doen.
Ik houd buiten wel afstand, ik denk aan mijn eigen hygiëne richting anderen. Ik heb daarnaast ook geen klachten qua niesen of hoesten waardoor ik ook een kleine bedreiging voor anderen vorm.

Pikkepor

Re: Wat doen jullie nog wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 17:12

Ik ben terug moeten komen van mijn buitenlandse stage. Dus nu 14 dagen quarantaine voor ik weer terug op stage mag vertrekken (zorg).

Wat ik doe of wil/kan doen de komende dagen:

Thuis poetsen en wasjes draaien
Tuinieren
Met de hond wandelen/fietsen
Scriptie afmaken
Ramen wassen
De muren van de woonkamer opnieuw schilderen
Boek lezen
Netflix
Schilderen op nummer
Gamen
Sporten via on demand van de sportschool

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 17:21

Wat ik nu doen?
Thuiswerken, boodschappen en elke dag naar mijn paard (stappen ivm peesblessure) en 2x per week naar verzorgpaard.
Bezoekjes doe ik eigenlijk niet meer behalve even iets ophalen bij mijn ouders bijvoorbeeld, maar dan blijf ik niet hangen voor eten oid.
Daarnaast wil ik volgende week wel graag naar Zeeland om mijn overleden vriend te herdenken, ik hoop dat dat nog mogelijk is. Desnoods apart van zijn ouders. Dit gaat om een verlaten plek waar vorig jaar een ongeluk is gebeurd, dus geen drukte opzoeken.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 21:41

The grand scheme of things is hetzelfde
Ik mantelzorg wat af
Doe de honden, geeft mijn paard haar meds en beweging en eten
En doe de boodschappen

Het sociale leven ligt verder wel grotendeels op zijn gat
Maar Ik was sowieso al een halve kluizenaar , dus niks nieuws op dat vlak :')

Op stal wel een praatje Met deze of gene
Maar wel Met wat afstand

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 21:55

Ik werk in het ziekenhuis dus mijn week bestond uit werken, in de tuin werken, wat tekenen en vooral veel slapen. Afgelopen twee dagen naar ons vakantiehuisje aan de kust geweest. Even aan het einde van de dag naar het strand gelopen. Er waren ook wel andere mensen maar alles op ruim afstand. Voor de rest de raampjes daar gelapt en de buitenboel in de verf.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 22:01

Ik woon samen en werk vanuit huis. Tevens zijn we ook druk op de weide.
Voor de rest boodschappen. Maar door de tijd op de weide is de dag echt heel snel om.