ELpatcho schreef:Mijn ouders woonden ook in een boerderij waar ze een X aantal jaar geleden de schuur hebben om gebouwd tot extra woonruimte. Hier is mijn broer ook ingetrokken. Is de overlegd met ons? Nee niet perse, wij gunde hem dat wel. Hij had het vaak erover dat hij dit wou. Wij hebben zoiets nooit kenbaar gemaakt. Geen probleem toch, ik had mijn rijbak en de paarden (waar mijn ouders ook in geïnvesteerd hebben, iets waar mijn broers geen gebruik van maakten.) Niet alles hoeft op een weegschaal gelegd te worden toch?
Het is fijn als het zo kan gaan, alleen verschilt denk ik bij jullie de situatie in het feit dat TS al wel had aangegeven daar te willen gaan wonen maar dat dat niet kon omdat het een rookhok was en omdat er wel eens een feestje werd gegeven. Nu kan dat allemaal ineens wel opgegeven worden.
Het was voor TS wel zo prettig geweest als ze in deze niet gepasseerd was geweest, dan was het gevoel voor haar wellicht ook anders geweest als er wel naar haar toe een uitleg was geweest.

.