Jolliegirl schreef:Ik volg weer.
Lekker dan als belgie en frankrijk volle lockdown zouden doen... Isoleert het virus lekker in nederland...
Hebben we wel geen last meer dan van de Belgen die de grens over gaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sani schreef:Jolliegirl schreef:Ik volg weer.
Lekker dan als belgie en frankrijk volle lockdown zouden doen... Isoleert het virus lekker in nederland...
Hebben we wel geen last meer dan van de Belgen die de grens over gaan.
secricible schreef:Jolliegirl schreef:Ik volg weer.
Huh? Wat bedoel je daarmee? Het virus gaat in NL niet sneller of minder snel zijn ding doen door een volle lockdown in de buurlanden hoor?
Onali schreef:Ik vind het trouwens wel geinig (en ga hier alsjeblieft geen discussie van aan) dat mensen die niet vaccineren (de anti vaxxersen de hoge uitzonderingsgevallen) dus met de regulaire vaccinaties gebruik maken van die kudde immuniteit.
Maar nu er geen vaccinatie op voorhand is mensen niet snappen wat dus die kudde immuniteit inhoudt.
Jolliegirl schreef:secricible schreef:
Huh? Wat bedoel je daarmee? Het virus gaat in NL niet sneller of minder snel zijn ding doen door een volle lockdown in de buurlanden hoor?
Zolang nederland niet meedoet aan een lockdown.. En dus mensen niet verplicht binnen zal houden blijven mensen elkaar continu besmetten.
Echt hoor.. De jeugd loopt in groe de groepen over straat.. Oudeten staan bij de supermarkt in groepen te klagen met elkaar...
Niets geen afstand..
De buren denken gewoon gezellig een praatje te kunnen maken vlak voor mn neus terwijl ik aangeef dit niet te willen....
Mensen denken niet na.
Danielleeee_ schreef:Ik vond de persconferentie van Rutte eigenlijk wel geruststellend. Misschien ook door zijn houding en dat hij zo rustig sprak. Ik vind het heel knap wat hij doet, hulde voor hem!
Citaat:Ik begin het nu al spuugzat te worden, kan bijna geen corona meer lezen.
Ik hoop echt met heel mijn hart dat de maatregelen echt tot 6 april duren en er daarna weer wat ademruimte komt en het leven weer wat normaler verder kan gaan.
Dit is zo geen leven en dit moet geen maanden gaan duren want dan zitten we straks in een nog ergere recessie dan die van 2008.
En dan ben ik voorlopig verzekerd van een inkomen, heb nl wajong, maar voor iedereen die nu in de problemen komt.... sterkte.
mvdende schreef:Citaat:Ik begin het nu al spuugzat te worden, kan bijna geen corona meer lezen.
Ik hoop echt met heel mijn hart dat de maatregelen echt tot 6 april duren en er daarna weer wat ademruimte komt en het leven weer wat normaler verder kan gaan.
Dit is zo geen leven en dit moet geen maanden gaan duren want dan zitten we straks in een nog ergere recessie dan die van 2008.
En dan ben ik voorlopig verzekerd van een inkomen, heb nl wajong, maar voor iedereen die nu in de problemen komt.... sterkte.
Dit plaatste ik net in het hoe streng corona topic.
Ik ben er echt helemaal klaar mee!
mvdende schreef:Citaat:Ik begin het nu al spuugzat te worden, kan bijna geen corona meer lezen.
Dit plaatste ik net in het hoe streng corona topic.
Ik ben er echt helemaal klaar mee!
Femke_Tweety schreef:Onali schreef:Ik vind het trouwens wel geinig (en ga hier alsjeblieft geen discussie van aan) dat mensen die niet vaccineren (de anti vaxxersen de hoge uitzonderingsgevallen) dus met de regulaire vaccinaties gebruik maken van die kudde immuniteit.
Maar nu er geen vaccinatie op voorhand is mensen niet snappen wat dus die kudde immuniteit inhoudt.
Je snapt neem ik aan prima dat je met een bericht als deze een discussie hierover zelf in de hand werkt?
Daar zijn zat andere topics voor inmiddels.
lifaya schreef:Nou ik hoest niet meer maar verhoging blijft wel (37,7-37,9) op bepaalde momenten hangen. Dacht vanmorgen weer fit te zijn (36,7 graden) maar vanmiddag toch weer verhoging . Zou donderdag weer moeten werken. Ga de bal maar bij de werkvermogen consulent leggen want ik ben in staat om te werken, ik hoest niet meer, in feite alleen vermoeid en verhoging.