Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
raket schreef:Ik voel me enorm gesteund. Ik ben positiefs getest. Ik heb veel berichtjes, kaarten en bloemen ontvangen. Van mensen waarvan ik het wist dat ze het zouden doen en van mensen waar ik het absoluut niet had verwacht.
Ik nam dingen als gezondheid al niet voor lief, maar nu voel ik het helemaal.
Palmera schreef:Temmen omdat iemand iets minder negatief is ingesteld?![]()
Ik heb inmiddels huisarrest gekregen van de spaanse overheid, zelfs sporten in de openlucht is verboden.
Voordeel is dus dat ik mijn lichaam eens rust ga geven. Dat ik huis en tuin onder handen ga nemen. Dat ik extra tijd voor mijn honden heb. En dat ik heel cteatief ga kijken of ik tóch een klein trainings parcourtje op de parkeerplaats kan bouwen ofzo .
En toevoeging: als ondernemer ben ik gewoon zwaar de klos verder hoor. Mijn zaak is over en uit en dat nieuwe werk kan ik even op mijn buik schrijven. Dus ik zit er heus wel om te janken.
Maar ik laat me niet kisten en niet klein krijgen. Schouders eronder en doorgaan!
raket schreef:Ik voel me enorm gesteund. Ik ben positiefs getest. Ik heb veel berichtjes, kaarten en bloemen ontvangen. Van mensen waarvan ik het wist dat ze het zouden doen en van mensen waar ik het absoluut niet had verwacht.
Ik nam dingen als gezondheid al niet voor lief, maar nu voel ik het helemaal.
Stripe000 schreef:Ik vind dit topic erg ongepast gezien de huidige situatie in Nederland.
Ik snap dat je aan omdenken doet en het positief in ziet, ik doe dat ook altijd.
Maar helaas is dit echt een crisis situatie, werk in ziekenhuis Tilburg en je wil niet weten wat een leed het veroorzaakt.
Ik tem daarom
Zertab schreef:LienC schreef:Je ziet natuurlijk de mensen die wc papier plunderen, maar er is ook een telefoonlijn voor ouderen gestart zodat ze toch even met iemand kunnen praten en zich minder eenzaam voelen.
Waar kan ik dit initiatief vinden? En kan je jezelf opgeven?