Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Boras schreef:Nee, dat niet.
Je leest wel eens over situaties waarin het mis gaat en waar de man niet duidelijk partij wil/kan trekken voor zijn vriendin/vrouw. De houding tegenover de ouder is er bv niet naar op in opstand te komen of het is een moederskindje.
Jij moet je wel gesteund kunnen voelen door je partner bij eventuele problemen met je schoonmoeder.
Die kans is het grootst als de partner veelal op 1 lijn zit met jouw ipv met zijn ouder. En wanneer de partner een sterke persoonlijk is die op kan en wil tegen zijn ouder als dat nodig mocht zijn.
Het is wel een klein beetje een mamaskindje, haha, geeft ook niet want ik voel me wel gesteund hoor. We hebben ook afgesproken, vanaf er problemen komen of één van ons is niet meer gelukkig daar, verhuizen we.
Denk dat die zelfstandigheid ook moeilijk op te geven zou zijn na 6+ jaar 
Aleeneh schreef:Ik heb twee jaar lang bij mijn schoonouders gewoond, en dat ging eigenlijk ontzettend goed. Het zijn niet per sé de meest eenvoudige mensen, maar we hebben allemaal ons best gedaan om het werkbaar te maken en houden en dat ging heel fijn. Ben net zo van ze gaan houden alsof het mijn eigen ouders zijn.
Toch moet ik zeggen, dat het ook ontzettend goed voor ons allemaal is, dat we nu wel ons eigen plekje hebben en niet meer 24/7 bij elkaar op de lip zitten. Het was voor ons niet werkbaar voor altijd geweest.

_Penotti schreef:Zijn er ook echt ruimtes die verplicht gezamenlijk zijn.
Of heb je een eigen ingang.
Kun je alles wat apart maken is het meer als buren dan als inwonen.

) en het bij eentje ook wel misgelopen is. Dus wil nu natuurlijk voorzichtig zijn want dit is een relatie die ik niet wil zien mislopen
(zowel met mijn vriend als zijn mama
)
anjali schreef:Ik snap echt niet wat velen toch tegen hun schoonmoeder hebben. je houdt toch allebei van dezelfde man?

anjali schreef:Ik snap echt niet wat velen toch tegen hun schoonmoeder hebben. je houdt toch allebei van dezelfde man?

MarlindeRooz schreef:anjali schreef:Ik snap echt niet wat velen toch tegen hun schoonmoeder hebben. je houdt toch allebei van dezelfde man?
Sommige vrouwen kunnen niet delen...Dus ik ben actief op zoek naar een wees als volgende partner.