Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ninx schreef:Ach welnee..... nergens naartoe gaan.
Ik hoop dat deze crisis vluchten ook duurder zal maken in de toekomst. Iedereen reist maar voor een prikkie en de uitstoot maar ook verspreiding van dergelijke aandoeningen gaan gepaard met die uit de hand gelopen hobby....
Reizen moet weer iets 'bijzonders' worden. De lente komt eraan, geniet er hier maar lekker van!
Sure_lee schreef:KimD schreef:
En daarom werken wij met volledige betalingen en niet met aanbetalingen...
Je kunt je geld via de verzekering terug krijgen bij negatief reisadvies.
Ik kreeg net een bericht van de accommodatie. Met de vraag of ik mijn Iban wil doorgeven zodat ze de aanbetaling kunnen terugstorten. Heel netjes dus.
KimD schreef:Dat is echt super netjes! Zo zijn er niet veel!
Ingrid_92 schreef:Ninx schreef:Ach welnee..... nergens naartoe gaan.
Ik hoop dat deze crisis vluchten ook duurder zal maken in de toekomst. Iedereen reist maar voor een prikkie en de uitstoot maar ook verspreiding van dergelijke aandoeningen gaan gepaard met die uit de hand gelopen hobby....
Reizen moet weer iets 'bijzonders' worden. De lente komt eraan, geniet er hier maar lekker van!
Dat is een heel andere discussie lijkt me. Met familie in het buitenland is het wel zo fijn om heen en weer te kunnen.
Sure_lee schreef:KimD schreef:Dat is echt super netjes! Zo zijn er niet veel!
Wilde bijna zeggen tegen ze hou het geld maar.
We hebben namelijk ook het geluk dat we van onze vorige vakantie meer dan de reissom terugkrijgen ivm een geannuleerde vlucht.
Maar mijn vriend heeft een eigen zaak. En de kans is echt aanwezig dat hij door dit virus failliet gaat. Dus krijg het liever toch terug. Want kan zomaar zijn dat we alle middelen nodig hebben om straks zelf het hoofd boven water te kunnen houden.
CharleyT schreef:Ninx schreef:Ach welnee..... nergens naartoe gaan.
Wat een blije kijk op de wereld.Voor ons blijft het bijzonder, wordt flink voor gespaard o.a. dus we hopen dat alles gewoon doorgaat.
Cioccolato schreef:Als er geen negatief reis advies is, kun je toch prima op vakantie? Als het niet kan, kan het helaas niet.