Waarom wc papier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Re: Waarom wc papier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:31

de lidl in harlingen gaat al dicht hoorde ik van mijn moeder, omdat die gewoon echt leeg is... die woont in harlingen

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:37

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:38

Kwam deze op insta tegen :')
Misschien ook maar eens proberen
Afbeelding

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:43

Volgens mij hebben veel mensen niet eens in de gaten dat ze hamsteren. Stond ergens een poll. En maar liefst 70% vindt het hamsteren zwaar overdreven. :?
Reed vanmorgen voorbij een supermarkt wilde nog even wat halen maar hele parkeerplaats vol. Laat maar dan.
Ik geloof niet dat wij van de honger gaan omkomen. Dus ik zie echt het nut van hamsteren niet. Net wat iemand hier al zei straks kunnen ze alles weg flikkeren. Lekker geld weg gooien mensen goed bezig. +:)+

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:45

Idioterie. Vind het gewoon aso als je 10 pakken pleepapier koopt. Kan thuis ook wel even twee tellen douchen, als ons pleepapier op is, toch? Vind mijn verse eten belangrijker. Hamsteren voor langere periode, nee, daar doen wij niet aan. Ga maandag of dinsdag weer en zie het wel in de supermarkt.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:46

Morgen ga ik wel even limonadesiroop in slaan bij de appie, want die is dan 1+1 gratis en ik sla altijd dat soort dingen in met aanbiedingen. Hopelijk hebben ze dan nog, want mijn voorraad is op haha.

Maar toiletpapier snap ik echt niet 8)7

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:47

Hier in Manchester de meeste toiletpapier schappen leeg, net als gedroogde pasta en zeep/desinfectie gel..

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:48

Als ik dit allemaal zo lees gaat het nog leuk worden. Ik kom maandag terug van vakantie en heb helemaal niks in huis.

Duimen dat ik nog een diepvriespizza oid. kan scoren :D

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:52

Cubone voorlopig zou er voldoende zijn dus zou me niet te veel zorgen maken.

Denk juist nu dat je voldoende groente en fruit zou moeten eten om je weerstand op peil te houden en lekker in de buitenlucht ipv dat je je in huis opsluit.
Maar ja peuter dat maar bij mensen aan het verstand.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:54

Het bijzondere is, is dat je iedereen hoort over de idioterie van het hamsteren, maar wie hamstert er dan? Ik denk trouwens dat dat het woord van 2020 wordt: hamsteren.

Ik doe er in ieder geval, niet aan mee. Maandag weer de wekelijkse boodschappen, maar wc papier heb ik nog :D ik zal maar om 8 uur voor de deur gaan staan, dan is alles er misschien nog :n

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:00

Hier ook hetzelfde, nog maar 1 rol in huis.
Durfde net dus ook niet meer te kopen, had het laatste pak.
Tis van de zotte dat je je beschaamd voelt om nu een pak wc papier te kopen :x

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:00

Lynnepinny schreef:
Melk en brood? Dat is toch niet echt lang houdbaar :o Tenzij je het invriest, natuurlijk.

Melk kun je toch niet invriezen? Nou ja, het invriezen zal wel lukken, maar het is toch niet meer te drinken daarna?
Ik vind het ook echt bizar allemaal.

Wij bestellen altijd boodschappen voor maandag om op te halen, kreeg nu de tip om mijn vaste tijdstip nu maar vast te reserveren. Dat heb ik gedaan, maar normaal doen we dat nog wel eens door het minimum bedrag te bestellen met alleen maar wc papier en dan op een geschikter moment het wc papier uit het mandje te gooien en de daadwerkelijke boodschappen te bestellen. Dat durfde ik nu niet :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:05

Als de melk opraakt.. Rijstmelk en havermelk zijn enorm makkelijk zelf te maken :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:09

colinneke schreef:
Hier ook hetzelfde, nog maar 1 rol in huis.
Durfde net dus ook niet meer te kopen, had het laatste pak.
Tis van de zotte dat je je beschaamd voelt om nu een pak wc papier te kopen :x

Same... schaamde me een ongeluk gisteren :')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:12

tuurlijk wel...gepasteuriseerde melk, is lang houdbaar :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:15

Ik ben net in de supermarkt geweest. De drukte viel gelukkig mee, een aantal dingen waren wel op, maar ik had het erger verwacht.

Ze kregen vanavond nog een vracht binnen en anders morgen weer.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:16

Ik ga het weekend wat pijnstillers in huis halen. Puur omdat die steeds uitverkocht waren hier en ik zeer regelmatig migraine aanvallen heb.
Gaat me niet gebeuren dat ik zonder zit en er niks te krijgen is als ik er 1 heb of voel aankomen....

Oh en toiletpapier is hier ook bijna op in huis zag ik... kak -O-

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:19

Ja de naproxen is hier al 2 weken op bij de Kruidvat en de DA. Aleen het dure merk lag er nog. Maar dat zal nu ook wel op zijn, ben de hele week nog niet in de winkel geweest.

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:22

Hier vorige week 2 xxl pakken wc papier gekocht bij de Lidl. Maar niet om te hamsteren. Maar omdat ze in de aanbieding zijn en we dan altijd 2 pakken halen. Bleken ook nog meer in huis te hebben dan ik dacht dus hier voorlopig genoeg.

Liep vanmiddag in de ah en was echt gekkenhuis. En iedereen de koeling op de meest rare manier open maken. Vrijdag is hier wel altijd een drukke dag. Maar nu was echt niet normaal.

Denk dat ik morgen maar vroeg boodschappen ga doen. Normaal haal ik voor weekend en eerste paar dagen van de week. En dan andere dagen de rest, maar vaak kan ik pas later op de dag. Dus denk dat ik nu maar voor de hele week haal. Ga waarschijnlijk ook extra werken omdat ik vanuit huis werk (calcenter werk) en er al 1 filiaal van ons dicht is, zijn wel bezig ze vanuit huis te laten werken maar ja voor dat je dat geregeld is duurt dat even. Dus ook minder tijd om boodschappen te doen. Maar echt extreem veel dingen halen nee. Weet wel hoe dat hier gaat idd weg gooien omdat het niet meer goed is en dat vind ik echt zonde.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:23

zonnebloem18

Bij het nieuws ook een rapportage over de winkels. Komt iemand in beeld die zegt niets extra's ingeslagen te hebben. Vervolgend liggen er 3 a 4 pakken wc papier in haar karretje. :D

Shettepret

Ja precies... dat is dus zo balen...
En het nut ervan he... juist door dat hamsteren krijg je problemen en tekorten..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:24

Shettepret schreef:
Ik ga het weekend wat pijnstillers in huis halen. Puur omdat die steeds uitverkocht waren hier en ik zeer regelmatig migraine aanvallen heb.
Gaat me niet gebeuren dat ik zonder zit en er niks te krijgen is als ik er 1 heb of voel aankomen....

Dan is wc papier handig ja!

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:26

Es_ther schreef:
Shettepret schreef:

Dan is wc papier handig ja!

:+
Dit is mij dus zelf niet eens opgevallen weet je dat
_O-

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 17:30

Het rotte is, ik zit dus écht zonder wc papier en ik wil niet hamsteren. Wil gewoon 1 pak kunnen kopen :+ Hopelijk is maandag de gekte wat gezakt en kan ik alsnog gaan kopen haha