Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Oudste is net 1,5 week thuis geweest met koorts en hoesten.
Wilde hem net vanochtend weer naar peuterspeelzaal doen. 2x per dag hoestte hij nog ongeveer geloof ik. Hoop niet dat het net daar was![]()
Als het weer meer wordt laat ik hem maar weer thuis, maar hij vliegt tegen de muren op, vind het gewoon sneu.
dromertje2 schreef:Hier juist nazr de winkel geweest, wat was dat zeg.
Op de parking ruzie om winkelkarretjes, de winkel was halfleeg: geen water, pasta, rijst, sauzen, broodjes, wc papier , keukenrol,... T is precies oorlogstijd, het hamsteren is begonnen
beatje schreef:dromertje2 schreef:Hier juist nazr de winkel geweest, wat was dat zeg.
Op de parking ruzie om winkelkarretjes, de winkel was halfleeg: geen water, pasta, rijst, sauzen, broodjes, wc papier , keukenrol,... T is precies oorlogstijd, het hamsteren is begonnen
Woon je in Belgie. Op het nieuws was dat de politie in de supermarkt is moeten tussen komen
.
Ze staan in file op weg naar het dorp voor de supermarkt.Terwijl er alsmaar gezegd word dat er genoeg voorraad is. De supermarkt gewoon open blijft.
Hier gaan maandag de scholen dicht, dus ik ben kinder oppas voor pensionklanten die wel moeten werken en kinderen hebben.
dromertje2 schreef:Hier juist nazr de winkel geweest, wat was dat zeg.