Janine1990 schreef:November108 schreef:Ik vind de Clio niet comfortabel. Qua vering vond ik hem vrij stoterig. Vlot is ie zeker, maar Frans comfort vond ik er niet in terug zeg maar haha. Van mijn Peugeot jaren plezier gehad, erg comfortabel. Sommige modellen staan echter wel bekend om hoog olieverbruik. Handig daar even op te letten met het model wat je op het oog hebt.
Grappig om te horen zeg! Dit hoor je eigenlijk nooit van Franse auto's!
De vering dan he... Olie weet ik niet, heb ik zelf meer gehoord bij Duitse merken... En acht, wat kost nu een liter olie... Zolang het niet elke maand er in hoeft.![]()
Welke Peugeot heb je gehad?theadora99 schreef:Ik vind ford fijn omdat ik ze ten eerste fijn en betrouwbaar vind (in 3 jaar alleen een lekke band gehad en wat schade omdat iemand tegen me aan is gereden toen ik geparkeerd stond). Motorisch heeft ie me nog nooit laten staan iig. Hij rijdt fijn, voelt stabiel op de weg en niet duur. Ik had een fiesta uit 2007, 15.000km op de teller toen, heb ik €3000 voor betaald. 2 jaar later ingeruild voor een iets nieuwere (5deurs, met Climate control en trekhaak om maar een paar upgrades te noemen), vp 5500 uiteindelijk €2000 bijbetaald.
Bedankt... Klinkt ook als economisch stabiele auto's... Hmm...
Ja, eerlijk is eerlijk... Mijn oude Ka was een ramp op wielen, maar dat wist ik bij aankoop...![]()
Mijn 206GTI was de koppeling van afgeragd, maar dat kan je verwachten met zo'n auto...
En de Astra heeft ook al wel wat kosten gehad, maar niets onoverkomelijks (rotte uitlaat, misschien had het wel een belletje moeten doen rinkelen maar afijn...)
Zelf een Peugeot 207cc dus heel wat anders als wat jij zoekt nu haha. Maar een heerlijke auto. Nooit problemen mee gehad, onlangs weggedaan omdat ik na aantal jaar behoefte had aan wat anders. Bedacht dat ik voor zuinige Clio wilde gaan, maar na proefrijden gelijk besloten dat het niks was voor mij al is hij wel heerlijk vlot. Miste idd echt comfort die je normaal bij Fransen wel hebt
! En vlot zijn de Fiesta en Ibiza in ieder geval ook, al was de Ibiza waar ik in heb gereden wel een FR.
. Maar wellicht zit er idd verschil in!

Begreep toen eigenlijk dat het best een veelvoorkomend probleem was bij dit type auto na een bepaald aantal km.
Hier de rechter
( baal nog steeds dat hij weg moest

maar begrijp dat ook deze auto niet jouw smaak is?