oke nu hou ik op.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ibbel schreef:beatje schreef:. 21.02.2020 06:36 Mechelen (BE)
Pakket wordt doorgestuurd.
Laadfout.
Dit betekent 9 van de 10 keer dat je pakje gewoon in een verkeerd bestelbusje zat die niet jouw route reed. Pakje gaat dus opnieuw gesorteerd worden zodat het wel in het goede busje terecht komt.
Dat DPD briefje in die plas water kan puur toeval zijn, bv weggewaaid tijdens een levering bij de buren, whatever.
beatje schreef:SammyFloor schreef:Ik rijd elke dag langs dpd Mechelen en elke dag word ik daar ook bijna aangereden door de chauffeurs. Ze rijden zonder te kijken zomaar de baan op, iedereen moet maar stoppen voor hen. En zoals hierboven vermeld staat, zijn ze vaak ook niet al te vriendelijk.
Kan je het niet ophalen voor meVolgens de status is het er nog steeds.
CharleyT schreef:Tarico schreef:Ik heb juist nooit problemen met DPD. Ik vind hun neerzettoesttemming super fijn, hoef ik niet thuis te blijven voor de pakketjes.
Hopelijk wordt het opgelost TS.
Wat is ''neerzettoestemming''?. Staat zo'n pakket dan onbeheerd bij je voordeur ?
CharleyT schreef:Tarico schreef:Ik heb juist nooit problemen met DPD. Ik vind hun neerzettoesttemming super fijn, hoef ik niet thuis te blijven voor de pakketjes.
Hopelijk wordt het opgelost TS.
Wat is ''neerzettoestemming''?. Staat zo'n pakket dan onbeheerd bij je voordeur ?
beatje schreef:Van de verkoper heb ik een email gekregen dat het word geleverd bij een krantenwinkel.Leuk alleen niet waar en waar neer. Ben daar nu weer met Bol mee bezig.
Onder tussen staat het dat het nog steeds in mechelen volgens de track en trace.Daar is gisteren niks meer o veranderd.
Zou je het daar kunnen gaan halen ? Uiteindelijk is dat voor mij een half uur met de auto.Dus daar ben ik zo.Dan heb ik het in ieder geval.
IsabelleN schreef:Ja, PostNl is echt een klasse beter dan DPD, nog nooit gedoe mee gehad