Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nooit meer last van gehad.
Ben blij dat ik deze week verhuis
Heb zelf 3 honden, als die zouden blaffen zou je gelijk gezeur hebben, maar als kinderen de boel bij elkaar schreeuwen is het allemaal maar ok. 

). Ik moest echt zelf het gesprek leiden en structuur aanbrengen wat mij wel verbaasde gezien hij degene was met een probleem wat moest worden opgelost, maar goed.
Ik geloof dat het niet een hele tactische en intelligente meneer is. Eline_S_S schreef:Ik ben dan wel even stil geweest hier, maar ik heb echt ontzettend veel aan jullie tips en verhalen gehad. Bedankt!![]()
Ik heb net samen met mijn vriend de buurman over de vloer gehad voor een goed gesprek. Na een beetje small talk kwam de meneer eindelijk een beetje los (hij was eerst heel stil en bijna akward, ik vroeg door op een onderwerp waarover hij kon klagen en toen had ik hem los). Ik moest echt zelf het gesprek leiden en structuur aanbrengen wat mij wel verbaasde gezien hij degene was met een probleem wat moest worden opgelost, maar goed.
We hebben gelukkig een erg fijn gesprek gehad en hij bood nog zijn excuses aan voor het intimiderende geschreeuw in de portiek. We hebben afgesproken dat het doordeweeks om 23u “huiskamer” stil is, en in het weekend om 00u. Mocht dit later worden (wat ong 1x per maand gebeurd) laten wij het hem van tevoren weten zodat hij weet waar hij aan toe is. Hij verlulde zichzelf wel regelmatig maar dat terzijdeIk geloof dat het niet een hele tactische en intelligente meneer is.

) Ir111 schreef:Eline_S_S schreef:Ik moest echt zelf het gesprek leiden en structuur aanbrengen wat mij wel verbaasde gezien hij degene was met een probleem wat moest worden opgelost, maar goed.
Dat klopt niet helemaal he? Jij hebt net zo goed een probleem, de klagende buurman...
Hij hoort mijn vriend dus de hele dag door het huis lopen en ergert zich daar kapot aan. Wij zijn door het bedrijf wat de vloer heeft gelegd verkeerd voorgelicht want de vloer was totaal niet geluiddempend. Ik heb aan het begin nog achter dit bedrijf aangebeld en deze hebben ons verzekerd dat wij de meest geluiddempende ondervloer hebben.
.