Misschien is dit iets voor je TS, als ze het al hebben over een maatschap dan lijkt een auto van de zaak me ook niet zo’n probleem.
2 vliegen in 1 klap haha.
https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... rtsen.html
eilleen333 schreef:Ik neem aan dat met een frigo een koelkast bedoeld wordt? Je kan dat inderdaad super fancy inbouwen, maar ik ben van plan om het een beetje binnen de perken te houden en in het begin met een koelbox op pad te gaan. Dat is ook goed te doen, en een stuk aantrekkelijker qua prijs.
Praktijken in de buurt vragen is inderdaad best een goed idee. Nadeel vind ik dat ik denk dat het risico op een afgetrapte auto dan best wel groot is. Volgens mij zijn dierenartsen niet allemaal de beste chauffeurs, en die auto's hebben vaak al een hoop op de teller. Voordeel is dat ze vaak de kasten etc al ingebouwd hebben.
Die kasten kan ik goed zelf maken, dus dat is op zich geen bezwaar. Ik heb al een systeem bedacht wat ik ook makkelijk uit de auto kan halen, en zo de schuur in kan rijden als ik de kofferbak nodig heb voor iets.
Voor mezelf heb ik sowieso een auto nodig, en dan heb ik het liefst iets wat te combineren is voor een dierenarts. Eerder had ik een Subaru Forester, maar toen heb ik ook wel naar de RAV4 zitten kijken. De ervaringen met de RAV4 zijn hier over het algemeen goed of prima, dus die staat echt hoog op de lijst.
Ben me aan het verdiepen in de mogelijkheden om het budget op korte termijn wat op te rekken. Met dit budget blijf je inderdaad wel in de oude auto's hangen, en dat heeft zeker nadelen.
Een jongere auto is ook beter te verkopen als ik op termijn wel een baan zou krijgen met een auto van de zaak.