Een complete uitzet
Werkelijk van spijkerjas tot tupperwarebakjes en van koekenpan tot fotoalbum, alles is er!
Vrees niet voor hongerwinters; ik heb noodles, chips, peper en zout, chocolaatjes, wortelen en natuurlijk bestek om het mee te nuttigen (detail: metalen, geen wegwerpplastic)
Bij zeer warm weer heb ik present, zonnebrillen in alle modellen, vliegenmepper, zonnebrandcreme EN aftersun maar ook een hawaibloemenkrans en een bikini bovenstukje (geen idee waar de onderkant is, wat opzich ook best eigenaardig is), is het nou zulk lekker weer dat je zelfs de onverklaarbare neiging voelt tot kamperen? Klamboe, slaapzak en mini toiletset prrrresent!
Twijfel je of je een eigen paard kan betalen ivm de benodigde spullen? Steel mijn auto! Je vind er hoofdstellen, voer, diverse supplementen, hoefijzers, dekjes, emmers en wat al niet meer!
Ik ben zelfs voorbereid op de dag dat ik de moed vind om te gaan sporten want er ligt een kettle bell en spiksplinternieuwe hardloopschoenen in mijn auto.
Tevens vind u er de plaatselijke vuilstort, gemeentebibliotheek en kledingzaak.
En misschien heb ik zelfs een soort pepperspray, maar die zal ik dan even moeten zoeken tussen de deo, parfum, haarmousse, tandpasta en mayonaise... hopelijk tref ik een geduldige overvaller...
Jullie denken vast in plaatjes, dus stellen je nueen gigantische bestelbus voor? Maar neen. Bovenstaande past op miraculeuze wijze ruimschoots in een 3 deurs seat ibiza.