Sting schreef:Sanet schreef:Hoe lang vult het UWV het salaris aan eigenlijk? Is dat onbeperkt of zit daar een limiet op? En zo ja, hoe lang is dat dan? En tot welk bedrag vullen ze dan aan?
Als het werk je echt leuk lijkt en het UWV vult het 2 jaar lang aan, dan zou ik het risico wel willen nemen. Maar als dat 2 maanden is, dan had ik ook rustig verder gekeken...
Net zolang je als je normaal WW zou krijgen. Dus dat hangt af van het arbeidsverleden van TS. Als je bijvoorbeeld 9 maanden WW krijgt en je vind na 2 maanden een baan met minder salaris, dan vullen ze nog 7 maanden aan. Ik weet niet of je dan bijvoorbeeld wel uitzicht moet hebben op meer salaris/meer uren. Stel dat je oude baan 40 uur was, en nu voor 20 uur, dan moet je nog wel voor 20 uur blijven solliciteren. Dus die verplichting hou je wel.
Ze vullen aan tot 70 % van je oude loon.
Nee, als je werk hebt gevonden krijg je meer. Ik krijg aangevuld tot 85% van mijn oude loon. Dus werken loont altijd.
En ook als je 36 uur werkte en je nieuwe baan is 36 uur, maar je verdient minder en je krijgt een aanvullende ww, dan hou je sollicitatieplicht.
).
..... wat jij dus wilt hebben, en wees niet te bescheiden! Plus 5% extra omdat je een vrouw bent
.