Concert van Brad Paisley Concert van Within Temptation en Evanescence. Hopelijk nog weekje Center Parcs met ons eigen gezin en mijn beste vriendin met haar gezin.
Elke laatste zondag van de maand live muziek in Vooges Haarlem Jumping amsterdam 26 januari Start stage na zomervakantie Weekje vakantie in de zomer En dansles en paardrijlessen zet ik in m'n agenda, dat is natuurlijk ook heel leuk
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 15-01-20 19:11
Fins lapland, manana, zwarte cross en wat etentjes en sauna bezoeken, en twee jaren 90 feestjes (een binnen een buiten) verder nog aardig leeg.
Edit ah wat vergeten, heel grondig gebruik maken van jaarkaart van pretpark en de bijbehorende andere plekken die er gratis bij zitten
Graspop Nog wat concerten en misschien nog een dag Rock Werchter En hopelijk ook nog op vakantie. Verder staat er nog weinig gepland
lotthje
Geplaatst: 15-01-20 22:29
Een aantal concerten en een cabaretier met m’n vriendin in maart tot mei, daarna (EINDELIJK) m’n eindexamen halen en dan samen met vriend en ouders een super gave reis naar California geboekt. Rijbewijs halen, super gave nieuwe studie beginnen, doortraining tot ik mijn droom lichaam heb bereikt (so close!) Heb al helemaal zin in 2020
Voor mij zijn de komende drie dingen wel echt hoogtepunten voor de komende maanden Start Post HBO opleiding (volgende week) Een reis naar Fins Lapland (februari) De geboorte van onze dochter (juni)
Wij hebben nog niet superveel, maar wel wat leuke dingen gepland; - Zomervakantie naar Oostenrijk - Paar feestjes: Reverze, Harmony of Hardcore, en hopelijk ook weer Dominator en Snakepit - Na de carnaval serieus op zoek gaan naar een paard - Ben nu net gestart met een cursus fotografie en hoop nog wat workshops mee te kunnen pakken dit jaar, maar die zijn dus nog niet gepland