Kudde van ong 4, waarvan maar 1 paard van mij is. Andere 3 mogen komen logeren. Groom erbij. En een kleine paarden-vrachtwagen. oranje gekleurd.
In het kleine huisje een studiekamer met boekenkasten tot het platfond, en een ladder erbij. En een volledig pony-skelet! En aangrenzend overdekt zwembad, en eigen fitness ruimte. Misschien dan toch een iets groter huis...
Huidige auto rijdt ik helemaal op, daarna zou ik een defender gaaf vinden, maar milieu is dan ook wel weer een dingetje...kan ik nog wel even over nadenken.
Ik blijf 2 dagen werken, maar zou hierbij mijn functie willen veranderen. Specifiek en alleen gericht op met dieren naar cliënten toe. Alle administratief gedoe...mogen ze nieuwe collega voor zoeken.
En dan op zoek naar een nieuw paard...als geld dan toch geen issue is, zou ik zeker bij wat quarters, en kruising haflinger-quarters willen gaan kijken, maar dat ik terug kom met een fjord zou ik ook niet uitsluiten
Locatie van dit paradijs: de andere kant van de heuvel, pal aan het bos. Of misschien Veluwe, als het daar helemaal perfect is...
Omdat het kan regelmatig met paard naar vakantie-adressen. En een keer per jaar een buitenlandse trektocht van een week tot max 3 weken. En dan heb ik nog wat cursussen op mijn verlanglijstje staan die alleen in het buitenland worden gegeven.
Dan heb ik nog wel wat geld over: huis voor ouders, en voor broer met schoonzus. Ook vakanties voor hun. Specifieke vriendinnen mogen hun paarden gratis stallen, omdat die van mij anders zielig alleen staat te wezen. Nog paar miljoen naar specifieke goede doelen, en verder verzin ik wel wat voor dat geld, de rest van mijn leven
Het liefst ga ik dan iets doen met fotografie, zodat ik dit ook echt lekker voor mijzelf kan doen. Mijn eigen dagen en uren bepalen en toch lekker bezig blijven. Daarnaast zou ik graag iets willen doen voor een goed doel, welke weet ik nog niet, want ja, waarschijnlijk blijven die miljoenen dromen, maar als ik ze win, dan wil ik ook zorgen dat een deel ervan goed terecht komt. Verder zou ik ervoor zorgen dat wanneer wij ooit kinderen krijgen, onze kinderen gewoon een fijn leven zonder zorgen kunnen hebben. Geldzorgen zijn verschrikkelijk, bijna iedereen kent het wel, maar het zou toch fijn zijn zonder die zorgen te kunnen leven.

.
.