Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 23:41

Sheran schreef:
Justme_Lisaa schreef:
Ooooh, ik ga dit topic direct volgen! Ik heb meerdere verslavingen, lees: Rituals, the body shop, blond Amsterdam. Maar eindelijk niets meer nodig. Laat nu morgen de sale van de Rituals in de winkel starten :') . Great :')

Rituals vind ik toch altijd een beetje overrated, het ruikt wel heel erg sterk en iedereen heeft het al. Bovendien niet zo goed voor het milieu om veel douchespullen te gebruiken.

Een dekje kopen dat je niet nodig hebt is ook niet duurzaam!

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 23:43

Ik moest het even opzoeken, maar LeMieux? Serieus? Een suède dekje met gestikte blokjes >;) Je arme paard schaamt zich kapot :=
De tijd die jij gaat besteden aan het kopen van dat ding besteedt je beter aan een extra uitgebreide poetsbeurt of een lekkere wandeling waarbij hij overal onderweg wat mag grazen. Je realiseert je toch wel dat je met het kopen van dat (lelijke) dekje niet iets voor je paard doet, maar alleen maar voor jezelf...?

Rituals is inderdaad ook zo'n ding :roll: Lekker origineel, iedereen heeft het. Je betaalt gewoon voor het meedoen met de massa.

Horseloverl

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 00:02

Een Kentucky singel met bont van 180 uero

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 00:06

Horseloverl schreef:

Bont schuurt vaak meer dan een voordelige neopreen singel van de epplejeck of harry horse ofzo :o ervaring hier.. had een duur bontje gekocht werkte niet kreeg alleen maar meer schuurplekjes en wondjes -O-

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 00:08

TurboDi schreef:
Horseloverl schreef:

Bont schuurt vaak meer dan een voordelige neopreen singel van de epplejeck of harry horse ofzo :o ervaring hier.. had een duur bontje gekocht werkte niet kreeg alleen maar meer schuurplekjes en wondjes -O-

Okee leren singel van 140 dan? :D

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 00:11

Heb je nu een passende singel die niet schuurt? Dan sowieso niet kopen. Je ziet een singel zelf niet als je er op zit en alleen maar kans als je een ander koopt dat hij of niet goed zit of hij schuurt of hij kost alleen maar veel geld terwijl je hem zelf amper ziet.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 00:23

Ze zitten al in mijn winkelmandje :o

Afbeelding

Ik pas overigens geen andere schoenen dan die van nike, maar heb een paar gehad met kerst. Alleen die zijn simpel zwart. Moeilijk..

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 00:41

Wat een bijzonder model net eenngezichtje die voorkant. Stip is de neus :=
Laatst bijgewerkt door belle_boef op 27-12-19 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 00:41

Amado7 schreef:
Heb je nu een passende singel die niet schuurt? Dan sowieso niet kopen. Je ziet een singel zelf niet als je er op zit en alleen maar kans als je een ander koopt dat hij of niet goed zit of hij schuurt of hij kost alleen maar veel geld terwijl je hem zelf amper ziet.

Ze heeft steeds een rand langs de singel zitten dus ik moet een bredere kopen maar heb nogal een dure smaak hehe

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 00:49

Boterbloem90 schreef:
Ze zitten al in mijn winkelmandje :o

[ [url=m/a96LuJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik pas overigens geen andere schoenen dan die van nike, maar heb een paar gehad met kerst. Alleen die zijn simpel zwart. Moeilijk..

Tenzij je een wannabe (woordgrap 2.0) Sporty spice bent, niet doen!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-19 00:52

Wat bedoel je met een rand?
Hier geen bijzonder goede ervaringen met bontjes inderdaad. Naast dat het niet zo diervriendelijk is, worden ze inderdaad vies en krijg je vaak meer schuurplekken dan je lief is. Zelfde een beetje voor leer. Als je dat niet heel goed onderhoudt wordt het alleen maar stug, net als een hoofdstel.

Die schoenen vind ik er toch een beetje uitzien alsof je met je gympen door het cement heen bent gelopen, sorry.

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 00:58

Hahaha wat is dit een geweldig topic ik heb het niet meer _/-\o_ . Gelukkig is het dekje en het servies al gepasseerd terrein, nu die lelijke schoenen nog :') zit er nu een beige pleister op de hiel? :r

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 01:05

Nikass schreef:
Ik moest het even opzoeken, maar LeMieux? Serieus? Een suède dekje met gestikte blokjes >;) Je arme paard schaamt zich kapot :=
De tijd die jij gaat besteden aan het kopen van dat ding besteedt je beter aan een extra uitgebreide poetsbeurt of een lekkere wandeling waarbij hij overal onderweg wat mag grazen. Je realiseert je toch wel dat je met het kopen van dat (lelijke) dekje niet iets voor je paard doet, maar alleen maar voor jezelf...?

Mijn paard vraagt wanneer jij zijn baasje wordt..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 01:08

Sellyxx schreef:
Hahaha wat is dit een geweldig topic ik heb het niet meer _/-\o_ . Gelukkig is het dekje en het servies al gepasseerd terrein, nu die lelijke schoenen nog :') zit er nu een beige pleister op de hiel? :r

Ja bah. Daarbij ze heeft simpel zwarte maar na 3x dragen zijn deze simpel grauw met zwart en beige pleisters erop, heel charmant :') Doe mij dan die zwarte maar hoor!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-19 01:16

De blarenpleister is er alvast maar opgeplakt _O-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 01:43

Ik vind die schoenen een beetje ogen als de orthopedische schoenen die ze 10 jaar geleden verkochten... en ik weet niet of k dat n compliment vind.

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 01:57

Boterbloem, deze Nikes zijn echt ronduit lelijk. Buiten dat, je kan maar 1 paar tegelijk aan dus wat moet je met een tweede.

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 02:00

Die schoenen zijn echt lelijk! En met dat soort dikke zolen kan je je voet niet goed afwikkelen en dan loop je toch een beetje als een soort circuspaard.... ik heb altijd een beetje medelijden met mensen met dat soort schoenen aan.

Elsa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 02:17

Dit topic is een geschenk.

Over die schoenen, mijn zusje had van die schoenen met dikke zolen en toen ze begonnen met slijten zag het er echt helemaal niet meer uit. De hele zijkant van de schoenen begaf het, waardoor ze op een gegeven moment letterlijk half naast d'r schoenen liep. :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 03:46

Hier een jas van Parajumper in de winkelmand... wel afgeprijsd naar 300€! Maar 300€....

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 06:46

Wat een leuk topic.
Die schoenen vind ik niet mooi. Die zool is lelijk.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 09:38

sureido schreef:
Hier een jas van Parajumper in de winkelmand... wel afgeprijsd naar 300€! Maar 300€....

300!? Voor een jas?? Wat bizar veel geld. In geen 300 jaar. Je zal maar ergens achter blijven hangen.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 09:48

Praat me hier alstublieft vanaf:

https://www.agradi.nl/back-on-track-zad ... -blauw.htm

Dit dekje is zooo mooi... En mijn paard loopt beter onder Back on Track... Maar ik heb genoeg dekjes, en ben zwanger dus kan momenteel toch niet rijden...

Ok, agradi heeft het zelf al uit mijn hoofd gepraat... Want niet leverbaar. Oef

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 09:49

Oef dit is het topic voor mij en al mijn impuls aankopen...
Mits ik er aan denk om eerst hier te kijken voor ik op kopen klik natuurlijk :+

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 09:58

sureido schreef:

300€ is die met een gouden draad genaaid. Wat kost die buiten de korting om?