Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mloes schreef:tyleysmiley schreef:Mijn Dyson van bijna 700 euro, man man, wat was ik er happy over, maar kijk hem nu de schroothoop op, wat een rukding...
Die stinkvoet is veel te groot en past nergens onder en randjes kun je wel vergeten, accu is bizarrrrr snel leeg als je op volle kracht moet stofzuigen.
Je zou zeggen voor dat idiote bedrag zit er wel een extra accu bij, maar neujjjjj, en last but not least, om het onsgezeik geeft die filter een melding dat ie vies is... Die moet je dan schoonspoelen en jawel 24 uur laten drogen.. Zodra er een andere stofzuiger is, smijt ik deze in 100 stukjes de kliko in, miskoop van de eeuw.. Ooh ja, ik ga dan als afscheid eerst de plaats stofzuigen en van 10 kilo haar ontdoen, en dan al zingend gooi ik hem vaarwel, want dan zal ie er wel helemaal de brui aan hebben gegeven gok ik.
hier heel blij met de Dyson! Staat nooit op de max stand, zuigt prima en kan er m’n hele huis mee doen (net weliswaar, beetje druk om door te werken ghehe). Maar voor je bloeddruk, ik zou gauw een nieuwe stofzuiger kopen hahaha
Wij hebben sinds kort een hond, kochten een mooi kleed passend bij de bank, hartstikke duur.. meneer heeft er nog nooit op gelegen. Tot overmaat van ramp, met Black Friday kloteding voor de helft van het geld
Vjestagirl schreef:Ik vraag me af of er mensen zijn die miskopen gedaan hebben waarvan ze het wèl verwacht hadden
Vjestagirl schreef:Ik vraag me af of er mensen zijn die miskopen gedaan hebben waarvan ze het wèl verwacht hadden
. Net als van die krul dingen die je in je haar kan draaien, en dan perfect zouden blijven zitten.. Nope. En spul dat je haar stroever zou moeten maken.. Nope. Zien jullie al een trend
We hebben het inmiddels verkocht en zoeken naar iets nieuws, maar man... Wat heeft dat veel frustratie opgeleverd. Vjestagirl schreef:Ik vraag me af of er mensen zijn die miskopen gedaan hebben waarvan ze het wèl verwacht hadden
.