Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carol10

Re: Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 10:49

Wat dacht je van een 2-paars trailer? Die wilde ik zo graag, ik zag het al voor me, beide pony’s er in. Naar de vereniging, allebei rijden. Naar het bos, 1 vast houden de ander rijden.
Nou de ene wilt er niet in en als ze er samen in staan maken ze ruzie. Als ik er 1 rij en de ander moet wachten breken ze de boel af. Ik krijg hem niet aangekoppeld omdat hij veel zwaarder is de de vorige. Kortom hij gaat op marktplaats en ik rij wel weer heen en weer.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 10:50

Schoenen met flinke hakken waar ik dat kleine stukje in de winkel prima op kan lopen, maar waar ik in realiteit nauwelijks het stukje van de auto naar het restaurant mee haal. Auw...

En dat schattige kleine kerstboompje, waar een waxinelichtje in kan en dan gaat dat boompje draaien. Op de kerstmarkt in Duitsland gekocht voor een tientje. Draait dus niet, zonder draaien is het niet veel bijzonders en gaat binnenkort een enkeltje kliko krijgen -O-

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 10:53

Hier ook tig katten mandjes en dingen voor aan de verwarming.. Koop een katten huisje lees doos vd action die je nog inelkaar mag zetten en beest ligt er de hele dag in

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 10:53

Ik vraag me af of er mensen zijn die miskopen gedaan hebben waarvan ze het wèl verwacht hadden :+

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 11:03

Grootste miskoop was een Seat Ibiza waar van alles aan mankeerde. Advies van de verkeerde persoon opgevolgd. Er was altijd wel iets mee en na 2 jaar gaf 'ie helemaal de geest.

Heb ook al jaren een Desigual jas die ik per se wilde hebben (geen standaard Desigual ontwerp, juist heel ingetogen) maar ik draag 'm bijna nooit.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 11:23

Mijn stubben maestosozadel. En het lag aan mijn paard volgens de zadelmaker. Na 1.5 jaar zadel verkocht met 800 euro verlies. Ik twijfel of het ooit wel op een paard gepast heeft zoals de boom verbogen was. Maar ik was het kwijt.
Heb hem ingeruild voor een kent en masters waar nooit wat mee was.

sas66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 11:25

Een kruimeldief. Dacht dat het handig was om snel even de bank te doen en niet helemaal de stofzuiger erbij te hoeven slepen. Dat ding zuigt werkelijk nog geen een kruimel op. En die insteeklampjes op zonne energie voor in de tuin. De meeste hebben een levensduur van twee avonden, als ze dat al halen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 12:15

ja, die insteeklampjes... die liggen hier ook stof te happen in de schuuur.. werkt voor geen meter.

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 12:18

Kattenkrabpaal met hang en zit plekken erin groot ding in de huis kamer en duur. -O-
Onze poes Kitty en 2 katers Tommie en Max vinden maar niks. :(:)

Rendiertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 12:23

Mloes schreef:
tyleysmiley schreef:
Mijn Dyson van bijna 700 euro, man man, wat was ik er happy over, maar kijk hem nu de schroothoop op, wat een rukding...
Die stinkvoet is veel te groot en past nergens onder en randjes kun je wel vergeten, accu is bizarrrrr snel leeg als je op volle kracht moet stofzuigen.
Je zou zeggen voor dat idiote bedrag zit er wel een extra accu bij, maar neujjjjj, en last but not least, om het onsgezeik geeft die filter een melding dat ie vies is... Die moet je dan schoonspoelen en jawel 24 uur laten drogen.. Zodra er een andere stofzuiger is, smijt ik deze in 100 stukjes de kliko in, miskoop van de eeuw.. Ooh ja, ik ga dan als afscheid eerst de plaats stofzuigen en van 10 kilo haar ontdoen, en dan al zingend gooi ik hem vaarwel, want dan zal ie er wel helemaal de brui aan hebben gegeven gok ik.

:') hier heel blij met de Dyson! Staat nooit op de max stand, zuigt prima en kan er m’n hele huis mee doen (net weliswaar, beetje druk om door te werken ghehe). Maar voor je bloeddruk, ik zou gauw een nieuwe stofzuiger kopen hahaha

Wij hebben sinds kort een hond, kochten een mooi kleed passend bij de bank, hartstikke duur.. meneer heeft er nog nooit op gelegen. Tot overmaat van ramp, met Black Friday kloteding voor de helft van het geld {:)-:(

Ik ben ook echt ontzettend blij met mijn Dyson!
Ik heb de V11 gekocht met Black Friday. Ik kan met gemak mijn hele huis stofzuigen (140 vierkante meter). Wel op de eco stand maar daarmee zuigt hij al beter dan mijn vorige stofzuiger op de sterkste stand.
Het huishouden is voor mij echt een stuk makkelijker geworden door de Dyson.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 12:29

Liesje1611 schreef:
Telt mijn ex ook? -O-

Jaa :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 12:41

Vjestagirl schreef:
Ik vraag me af of er mensen zijn die miskopen gedaan hebben waarvan ze het wèl verwacht hadden :+

Zijn dat niet spijtaankopen? Je bestelt iets, maar eigenlijk heb je het niet nodig. Voordat het binnen is weet je al dat je het niet veel zult gebruiken.

Bepaalde aankopen moet je dus ook niet online doen als je dit wilt voorkomen.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 13:26

Vjestagirl schreef:

Ja, ik heb nu net zoeits besteld. Dat BR concord longeer ding .. Was meer een impulsieve aankoop. Ik hoop dat het me positief verrast als ik het morgen aan mijn paard hang (als me dat al lukt) maar heb er op de een of andere manier geen goed gevoel bij :+

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 13:42

M’n samengestelde Dell laptop van 1000 euro; ding heeft het nooit goed gedaan, en na 2 jaar frustratie heb ik dat ding van de trap af gemieterd. Duurste miskoop ooit!

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 13:56

Pfff philips IPL apparaat van 400 euro voor definitieve haarverwijdering.
Ik zou het meest gunstige huidtype+haardkleur hebben,
Het werkt echt voor geen meter, het is een rotklusje, doet pijn en je ziet amper resultaat...

Afbeelding

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 14:02

Ik heb van dat nephaar, met het idee dat daarmee dingen wel in mijn haar zouden blijven zitten (zoals vlechten enzo. Ik heb wel lang haar maar laagjes en heel zacht haar, dus als ik het vlecht blijft hooguit de helft erin).

Werkt niet -O- . Net als van die krul dingen die je in je haar kan draaien, en dan perfect zouden blijven zitten.. Nope. En spul dat je haar stroever zou moeten maken.. Nope. Zien jullie al een trend :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 14:42

Een halster met neusbontje.Ons paard gaat er van niezen tot een bloedneusje toe.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 14:45

Ons eerste huis. :+ We hebben het inmiddels verkocht en zoeken naar iets nieuws, maar man... Wat heeft dat veel frustratie opgeleverd.

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 14:47

Een karcher ruitenreiniger...

Nog nooit zoveel strepen op het raam gehad. -O-

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 14:55

pinto_1 schreef:
Een karcher ruitenreiniger...

Nog nooit zoveel strepen op het raam gehad. -O-

Dan doe je toch echt iets fout...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 14:57

Vjestagirl schreef:

Oh ja hoor, mijn zusje bestelt nog wel eens van die cheap ass dingen op ali waarvan je van tevoren eigenlijk al weet dat t niet gaat werken.

Soms zit er een meevaller tussen, maar meestal is t ook gewoon echt prut :').

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 14:59

veel Ali en Wish aankopen, een groot aantal auto's, ik heb afgelopen 40 jaar heel veel auto's gehad, waarvan 1 goede, de Landrover, die moest helaas weg toen ik geen paarden meer had.
Nu rij ik amper nog auto, 3 x per week naar mijn werk, met angst en beven.... verder laat ik me vervoeren :))

Ik heb wel 3 stoomapparaten voor de vloer in de kast staan, maar mijn vloer kan er niet tegen helaas.....

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 15:15

De Simply Straight stijlborstel: werkt niet op mijn haartype.
Allure Kristalpad: voor als je je benen wilt ontharen en daar minstens 3 uur de tijd voor hebt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 15:20

Gini schreef:
De Simply Straight stijlborstel: werkt niet op mijn haartype.
Allure Kristalpad: voor als je je benen wilt ontharen en daar minstens 3 uur de tijd voor hebt.

En op élke “vrouwenbeurs” staan ze, en trappen mensen erin (schuldig...)
Ze stonden trouwens ook op de vakantie beurs

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 15:40

Oh ja die kristalpad, ook zo'n miskleun. _O-