Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ingvdh schreef:Bij de action zijn setjes haaknaalden voor een appel en een ei te koop, voor een euro of 2 heb je een hele set. Ze hebben daar ook setjes breinaalden van verschillende diktes.
Begin lekker groot met dik garen en dikke naalden. Dat werkt makkelijker dan al het gepriegel met dun garen. Bijkomend voordeel, je schiet lekker snel op.
)
Ik werk niet, ben thuis voor m'n kind (die ondertussen wel al voltijd naar school gaat hihi) en de dieren dus ik kan me wel een beetje voorstellen hoe het is voor je dat je nu zoveel thuis bent. 
Kun je erna alsnog kijken of je het echt online wilt zetten of niet.
Lalidan schreef:Oh, en je bent natuurlijk meer dan welkom om mee te komen helpen tellen: [SK] Tellen totdat.... POEF deel 20 *\o/*
Benoite schreef:eilleen333 schreef:Ik weet niet in welke richting je anders zou werken? Maar er zijn best veel (gratis) Nederlandse en internationale studies die een paar maand of enkele weken duren. Dan heb je geen officieel diploma ofzo, maar wel extra kennis en een soort van certificaat om op je cv te zetten. Is dat iets?
Wat een goed idee! Waar vind ik zulke gratis studies weet je dat ook toevallig?ik heb er wel eens naar gezocht maar kon het toen niet vinden.
En ts veel sterkte. Van een periode lang thuis zitten heb ik toen geleerd niet te veel op kleine schermen te kijken iig. Ik kreeg last van mijn ogen en ben toen meer gaan kleuren en schrijven.
Staan echt cursussen over ALLES. interieur inrichten, creatief, grafisch, persoonlijke ontwikkeling etc.