Gelukkig steeds vaker juist leuke reacties. En ach als ik 80 ben heb ik iig een verhaal te vertellen bij die zwarte vlek
Ben iig benieuwd wat t gaat worden ! En in de knoop zitten is nooit leuk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gelukkig steeds vaker juist leuke reacties.
Mondy schreef:Niks van aantrekken ts van al die opmerkingen van anderen hoorGelukkig steeds vaker juist leuke reacties.
En ach als ik 80 ben heb ik iig een verhaal te vertellen bij die zwarte vlek![]()
Ben iig benieuwd wat t gaat worden ! En in de knoop zitten is nooit leuk
Berdien schreef:Moet het perse Friesland zijn? In Groningen (stad) zit Clair Obscura, zij kan je denk ik zeker helpen met wat je zoekt

Marije_1997 schreef:Berdien schreef:Moet het perse Friesland zijn? In Groningen (stad) zit Clair Obscura, zij kan je denk ik zeker helpen met wat je zoekt
Ja eigenlijk wel perse heerenveen/joure/sneek. Dan is een afspraak ook wat beter te combineren met werk en paard
Ik heb low voltage ink in oudehaske en tattoo Arthur (?) in sneek op m'n lijstje staan. Maar wie weet zijn er meer waarvan ik het niet weet
bigone schreef:Ik vind het ook heel apart dat jonge mensen hun armen vol laten zetten met tattoos . Straks kom je in een beroep terecht waarbij dit niet acceptabel is en kun je op je werk altijd met lange mouwen lopen. Maar ieder zijn ding, zou wel naar een hele goede gaan want je wil op je zestigste niet met een treurwilg ipv mooie boom op je arm lopen

Ze hebben een website dus daar kan je kijken of je de stijlen iets vind. Marije_1997 schreef:Milando schreef:Mimz BG Oudehaske wellicht?
Had ik idd al eerder gezien! Alleen vind het pand alleen al er vrij onprofessioneel uit zien. Is natuurlijk verschillend voor iedereen
MarcoBorsato schreef:Je kiest een artiest toch uit op z'n stijl? Dus eerst bepaal je welke stijl je wilt en daarna kijk je wie daar goed in is.
is namelijk een orchideeën tak. Gwn black and Grey. En dat doe praktisch iedereen. Ook hebben de meeste shops wel 2 of meer artists rond lopen. Marije_1997 schreef:MarcoBorsato schreef:Je kiest een artiest toch uit op z'n stijl? Dus eerst bepaal je welke stijl je wilt en daarna kijk je wie daar goed in is.
Aangezien ik een vrij simpel iets wil is dat niet echt van toepassingis namelijk een orchideeën tak. Gwn black and Grey. En dat doe praktisch iedereen. Ook hebben de meeste shops wel 2 of meer artists rond lopen.