Help! Welke tatoeëerder?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MondyJoker

Re: Help! Welke tatoeëerder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 18:12

Niks van aantrekken ts van al die opmerkingen van anderen hoor :D Gelukkig steeds vaker juist leuke reacties.
En ach als ik 80 ben heb ik iig een verhaal te vertellen bij die zwarte vlek :D

Ben iig benieuwd wat t gaat worden ! En in de knoop zitten is nooit leuk :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 18:14

Mondy schreef:
Niks van aantrekken ts van al die opmerkingen van anderen hoor :D Gelukkig steeds vaker juist leuke reacties.
En ach als ik 80 ben heb ik iig een verhaal te vertellen bij die zwarte vlek :D

Ben iig benieuwd wat t gaat worden ! En in de knoop zitten is nooit leuk :(:)

Doe ik zeker niet! Trek me snel dingen aan, en dat deed ik ook weer. Maar heb het weer aan de kant gezet!

Ik wil bij m'n andere tattoos op m'n arm een orchideeën tak hebben. Dit is m'n moeder der favo plant, en ik vind het ook prachtig. Ofcourse wel black and grey

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 18:24

Moet het perse Friesland zijn? In Groningen (stad) zit Clair Obscura, zij kan je denk ik zeker helpen met wat je zoekt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 18:29

Berdien schreef:
Moet het perse Friesland zijn? In Groningen (stad) zit Clair Obscura, zij kan je denk ik zeker helpen met wat je zoekt :j

Ja eigenlijk wel perse heerenveen/joure/sneek. Dan is een afspraak ook wat beter te combineren met werk en paard :)

Ik heb low voltage ink in oudehaske en tattoo Arthur (?) in sneek op m'n lijstje staan. Maar wie weet zijn er meer waarvan ik het niet weet :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 22:00

Marije_1997 schreef:
Berdien schreef:

Ja eigenlijk wel perse heerenveen/joure/sneek. Dan is een afspraak ook wat beter te combineren met werk en paard :)

Ik heb low voltage ink in oudehaske en tattoo Arthur (?) in sneek op m'n lijstje staan. Maar wie weet zijn er meer waarvan ik het niet weet :)

Low Voltage heb ik ook van gehoord en werk van gezien in het echt, zag er erg mooi uit!

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 22:07

bigone schreef:
Ik vind het ook heel apart dat jonge mensen hun armen vol laten zetten met tattoos . Straks kom je in een beroep terecht waarbij dit niet acceptabel is en kun je op je werk altijd met lange mouwen lopen. Maar ieder zijn ding, zou wel naar een hele goede gaan want je wil op je zestigste niet met een treurwilg ipv mooie boom op je arm lopen }>

Dit doet mij echt denken aan deze :P

Afbeelding

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:13

Vriend van mij is in Sneek naar pointbreak in Sneek geweest. Miss past die wel bij jouw idee ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:25

Mondy schreef:
Vriend van mij is in Sneek naar pointbreak in Sneek geweest. Miss past die wel bij jouw idee ?

Zou je miss pb kunnen doen met ervaring ofzo? Idk hahaha. Ken het verder niet.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 13:26

Hij is er erg tevreden mee :j Ze hebben een website dus daar kan je kijken of je de stijlen iets vind.

Milando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 13:33

Mimz BG Oudehaske wellicht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 13:34

Milando schreef:

Had ik idd al eerder gezien! Alleen vind het pand alleen al er vrij onprofessioneel uit zien. Is natuurlijk verschillend voor iedereen :)

Milando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 13:41

Marije_1997 schreef:
Milando schreef:

Had ik idd al eerder gezien! Alleen vind het pand alleen al er vrij onprofessioneel uit zien. Is natuurlijk verschillend voor iedereen :)

Ze zit in de schuur, die heeft ze helemaal omgebouwd tot haar shop, van binnen is het heel schoon en hygiënisch, maar ieder zn eigen ding natuurlijk!

Heb ook positieve verhalen gehoord over tattoo Mirr, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 13:57

Tattoo mirr ken ik idd. Ze blijkt best onvriendelijk te zijn tegen nieuwe klanten. En toen ik er was met mijn ex die een nieuw staafje nodig had voor z'n tong piercing was ze ook mega onbeleefd. Ze wou ons zo snel mogelijk weghebben. Geen goeie ervaring dus

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 14:47

Geen ervaring in die regio dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar je wil niet zoeken in het algemene topic, je wilt er niet voor reizen en als mensen suggesties aandragen brand je ze eigenlijk meteen af of vraag ze je om JOU een pb te sturen. Zou het niet andersom moeten zijn, dat jij een beetje moeite doet en dat jij die mensen een pb stuurt met de vraag naar hun ervaring?

Succes met de zoektocht !

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 15:01

Je kiest een artiest toch uit op z'n stijl? Dus eerst bepaal je welke stijl je wilt en daarna kijk je wie daar goed in is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 15:03

MarcoBorsato schreef:
Je kiest een artiest toch uit op z'n stijl? Dus eerst bepaal je welke stijl je wilt en daarna kijk je wie daar goed in is.

Aangezien ik een vrij simpel iets wil is dat niet echt van toepassing :) is namelijk een orchideeën tak. Gwn black and Grey. En dat doe praktisch iedereen. Ook hebben de meeste shops wel 2 of meer artists rond lopen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 15:04

Nou dan kies je gewoon de dichtstbijzijnde, komt ook beter uit met je werk en paard.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 15:35

Marije_1997 schreef:
MarcoBorsato schreef:

Aangezien ik een vrij simpel iets wil is dat niet echt van toepassing :) is namelijk een orchideeën tak. Gwn black and Grey. En dat doe praktisch iedereen. Ook hebben de meeste shops wel 2 of meer artists rond lopen.

Vind ik niet, iedere artiest heeft nog altijd zn eigen manier ed.

Ben het verder eens met Tanya.
Doe er eens moeite voor, het komt je echt niet aanwaaien.

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 23:35

MarcoBorsato schreef:
Nou dan kies je gewoon de dichtstbijzijnde, komt ook beter uit met je werk en paard.

:')

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 00:57

Juist het simpelere werk wil je een goede artiest voor. Omdat er te makkelijk over nagedacht wordt en er dus te makkelijk snel iets lelijks van gemaakt wordt.

cariena1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 09:32

Tattoo Lucky in Assen