stroopkoek schreef:Afgelopen woensdag is het helaas niet gelukt om ontslag te nemen aangezien mijn leidinggevende niet aanwezig was. Nu moet ik het dus morgen gaan doen en ben van plan om het even in mijn pauze snel af te geven. Ik weet zeker dat hij morgen aanwezig is en wil er echt heel graag vanaf aangezien ik er echt tegen op zie.. Wish me luck
Geef aan dat je heel graag wil blijven werken maar dat je nu alle tijd voor je studie nodig hebt. Vraag desnoods of tijdelijk minder werken een optie is ivm je studie en zo niet dat je dan helaas moet stoppen omdat het niet te combineren is hoe graag je dit ook wil. En geef aan wat je max aantal uren zijn en op welke dagen. Ik snap best dat het vervelend is voor je teamleider als ze steeds gaten moet vullen omdat er te weinig personeel is. Maar dat is niet jouw probleem. Ze hebben graag dat er onderling geruild wordt zodat ze dat zelf niet hoeven te doen, plus als ze het steeds voor Pietje doen wil Puk dat dat ook voor haar geregeld wordt. Kun je echt geen vaste dagen afspreken? Zet desnoods op papier wat je ‘eisen’ zijn en dat je vaste tijden wilt ivm moeilijk kunnen ruilen bijvoorbeeld. Graag of niet

Succes in ieder geval morgen en wees zelfverzekerd!
De sfeer was echt niet prettig. Maar nu werk ik bij een topfiliaal! Ontzettend leuke collega's, er wordt rekening gehouden met wensen qua beschikbaarheid. Helemaal top