Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Killed schreef:sylva schreef:Wat voor anticonceptie gebruik je? Toen ik nog hormonale anticonceptie gebruikte had ik ook hoofdpijnen, erge vermoeidheid en weinig zin in alles. Sinds ik over ben gegaan op geen hormonale anticonceptie is mijn cyclus eerst volledig fiets up geworden, onderging mijn lijf vervolgens een ontgifting van de zooi die het met zich mee bracht en voelde ik me na 3 maanden al anders. Na ruim een jaar was alles weer keurig werkend en ik wilde dat ik dit jaren geleden had gedaan.
Ik ben al 9jaar aan de pil, deze neem ik door zodat ik geen maandelijkse bloedingen heb, volgens de gynaecoloog is dit geen probleem.
Welke anticonceptie gebruik jij dan? Heb jij duidelijk meer zin in seks nu dan?
Supervixen schreef:Mavelle schreef:Het gaat hier wel over een langere periode, dan zijn de behoeftes van vriend niet minder belangrijk. Denk dat jullie toch samen op zoek moeten naar een oplossing of alternatief. En misschien moet je je soms maar gewoon even over je "geen zin" heen zetten, daar krijg je ook niks van. Als je je seksleven helemaal laat doodbloeden wordt het sowieso niet beter.
Ik schrik best wel van zo'n opmerking.
Zeker als iemand aangeeft pijn te hebben.
__Sannne"
[quote="Supervixen schreef:Mavelle schreef:Het gaat hier wel over een langere periode, dan zijn de behoeftes van vriend niet minder belangrijk. Denk dat jullie toch samen op zoek moeten naar een oplossing of alternatief. En misschien moet je je soms maar gewoon even over je "geen zin" heen zetten, daar krijg je ook niks van. Als je je seksleven helemaal laat doodbloeden wordt het sowieso niet beter.
Ik schrik best wel van zo'n opmerking.
Zeker als iemand aangeeft pijn te hebben.
love_western schreef:MarliesV schreef:Ben ik trouwens de enige die not amused zou zijn, als je zo'n bom in de ochtend dropt en vervolgens naar je werk gaat? Slechte timing zeg.
Ts plaatste topic gister avond.
Killed schreef:En nu is de bom gebarsten, vriend stelt onze relatie in vraag.
Terwijl ik hem nog ontzettend graag zie...
Vriendlief is nu gaan werken en ik zit hier te huilen op de bank...
miss_lizje schreef:Zin maken terwijl je hele lichaam eigenlijk nee schreeuwt alleen om je partner te pleasen vind ik toch echt slecht voor je eigen grenzen en schuren tegen verkrachting.
Mijn ex heeft op die manier meerdere keren sex afgedwongen in de laatste fase van de relatie. Dat ik overspannen was (werk en privé) en mijzelf bijna dagelijks in slaap huilde was mijn probleem, hij vond dat hij in een relatie recht had op sex en hoe mijn geestelijke of lichamelijke conditie was, was ondergeschikt.
Edit: quotes beetje verkloot
beetje jammer)