Ibbel schreef:Ik snap het echt niet. Je vader geeft - tegen betaling mag ik aannemen - bijles aan iemand. Dat is een zakelijke overeenkomst. Dat jij daar in je pyjama bij gaat zitten (en dat je vader én de bijlesklant dat accepteren) gaat mijn pet echt te boven.
Zou iedereen in dit topic die in pyjama de hond uitlaat ook in pyjama bij een overleg tussen de penningmeester en de voorzitter van whatever lokaal clubje gaan zitten waar je niets mee te maken hebt maar je vader/moeder/vriend toevallig voorzitter van is? Da's toch hetzelfde?
Je hebt - of nou in pyjama zit of niet - toch niets te zoeken bij een zakelijk gesprek tussen twee mensen? Of dat nou bijles is of een ander zakelijk gesprek?
Dat stond er even los van voor mij, nee, dat zou ik inderdaad niet doen. Maar ook niet in m'n gewone kleding, gewoon helemaal niet.
niet zijn dochter de woonkamer uit sturen
of mijn roze badjas. Of naakt. Alleen die laatste doe ik niet zo vaak in het openbaar.

Als er 's avonds als ik op de bank lig visite komt, wil ik best even een lekker zittende broek aan doen, maar ik zou echt niet in mijn nette spijkerbroek of zo gaan zitten hoor. Lekker in een fijne broek.