Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mavelle schreef:Ik lees wel degelijk, haalde die info nota bend uit je openings post.Yenni schreef:Het is handig als je de auto voor het huis kunt zetten maar als het niet zo is is dat geen ramp. 2 plekjes verderop kun je hem dan neer zetten bij wijze van.
En nu is verder in de straat geen plek meer. Aha.Yenni schreef:Lezen jullie nu echt niet? Er is verder geen plek in de straat. Als ik dan aan kom rijden en die plek is vrij dan zet ik hem daar neer
Ook niet geheel onlogisch dat de buurman dan pissig is als jullie twee plekken nodig hebben. Het vernielen is niet oké maar van jullie zou het wel netjes zijn om zelf een van jullie auto's verder te parkeren.
Mavelle schreef:Ik lees wel degelijk, haalde die info nota bend uit je openings post.Yenni schreef:Het is handig als je de auto voor het huis kunt zetten maar als het niet zo is is dat geen ramp. 2 plekjes verderop kun je hem dan neer zetten bij wijze van.
En nu is verder in de straat geen plek meer. Aha.Yenni schreef:Lezen jullie nu echt niet? Er is verder geen plek in de straat. Als ik dan aan kom rijden en die plek is vrij dan zet ik hem daar neer
Ook niet geheel onlogisch dat de buurman dan pissig is als jullie twee plekken nodig hebben. Het vernielen is niet oké maar van jullie zou het wel netjes zijn om zelf een van jullie auto's verder te parkeren.

Mossel schreef:Ben ik de enige die, die zogenaamde ongeschreven regel raar vindt?! Als ik hem hier voor de deur kan zetten is het mooi meegenomen en anders loop ik wel een stukje..
Maar goed, ts als het kan zou ik er een camera opzetten of in de gaten houden en foto’s maken, en op basis daarvan aangifte doen
Ceffyl schreef:Mijn mond valt open van de hoeveelheid mensen die vinden dat iemand recht heeft op een plek alleen maar omdat die plek toevallig voor je deur is.
. Je hebt natuurlijk hartstikke gelijk, je mag je auto overal parkeren en je buurman moet met zijn tengels van je auto afblijven. Maar, het is lastig te bewijzen dat hij het was. En zelfs al heb je bewijs, dan nog is het de vraag of de buurman stopt, of dat hij er gewoon sch... aan heeft. Je hebt hem al gevraagd en ongetwijfeld voelt hij aan dat jullie hem verdenken. Als het dan niet stopt, wordt het gewoon lastig. Ik zou in deze je verlies halen em de auto ergens anders neerzetten, dan maar een straat verder lopen. Elke keer iets kapot geeft denk ik meer stress. Fe wereld zit vol met figuren die niet sporen. Soms moet je je grenzen aangeven en gedrag niet accepteren, en soms... kun je er beter met een grote boog omheen lopen en de strijd niet aangaan. Beter voor je hart
dromertje2 schreef:Als er plek is en het is reglementair, dan is er geen probleem om er te staan.
Wat ik dan weer niet netjes vind, is dat je je buurman beschuldigd, zonder enig bewijs en dan nog verontwaardigd zijn en zijn reactie als teken van schuld nemen, als hij navenant reageert wanneer je hem beschuldigd.
Ik zou ook niet happy zijn als iemand mij zomaar beschuldigd en dan nog zonder bewijs.
Monica72 schreef:Goede dashcam kopen die reageert zodra je auto beweegt staat ie mooi op film en heb je direct je bewijs.