Ik heb even wat combinaties gemaakt van de suggesties die hier gegeven zijn. Geen idee of er wat bij zit en of het allemaal even makkelijk uit te spreken is in het frans. Maar misschien helpt het. Amy-Lucy Audrey-Jolie Amy-Jolie Lucy-Aimee Aimee-Rosie Jolie-Amy Rosie-Vive Bibi-Lucy Maci-Vive Maci-Rosie Susie-Ivy Jacky-Rosie Sylvie-Evi Jodie-Audrey Ivy-Bibi Didi-Evi Mollie-Rosie Rosie-Mollie Jolie-Novi Jolie-Didi Jolie-Ivy Evi-Rosie Jodi-Evi
Lastig om twee namen te combineren naar iets wat lekker klinkt
Elodie
Geplaatst: 26-10-19 13:50
Mijn naam eindigt op -ie maar dat heeft te veel lettergrepen naar jullie smaak. In dezelfde categorie vind ik Valerie, Avery, Noralie, Noëmi bijvoorbeeld ook wel mooi.
Er komen al heel veel namen voorbij, ik moest nog denken aan Mardie, Zinzi, Ilvy, Riley. Lastig inderdaad om een mooie combinatie te vinden lijkt me. Spreken jullie je kinderen altijd aan met hun beide namen of ook met alleen de eerste?
Ik heb heel wat namen voorbij zien komen, ook hele vreemde creaties, maar dit is best een lastige inderdaad! Ben wel heel blij voor je dat het zover goed gaat dit keer, ik hoop dat je kan genieten van je zwangerschap en ben benieuwd wat jullie naam wordt!
Lizz
Geplaatst: 26-10-19 20:41
Gefeliciteerd en leuk namen zoeken... ook lastig Ik heb al best leuke namen voorbij zien komen. Met silvi vindt ik ook leuk. Of... Lilly-Evi Lilly-Cherie Evi-Cherie
Nu, ik lees ook veel namen die meer Engels uitgesproken worden en dan verfransen ze de uitspraak en vind ik de uitspraak niet mooi, dus de naam moet echt 300% hetzelfde uitgesproken worden in het nl als in het Frans.
Owja, we hebben een hond die Gigi heet, dus dat valt ook af.
En ja, kindjes worden altijd met hun dubbele naam aangesproken.