Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als ik zin in chocola, bloemen, slotondooier, whatever heb dan regel ik dat zelf wel. Pluttersput schreef:Bij onze autos, allebei tweedehands. Bij de een een paraplu, bij de ander een basterd barbecue![]()
Toen mijn man het vertelde vroeg ik nog of ze die prijs dan niet van de auto af konden doen, maar nee, de bbq kregen we. Overigens wel een fijn ding, maar een bizar kado voor bij een tweedehands auto vind ik...
Ir111 schreef:Niks. Hoef ik ook niet.
Heb mijn auto een tijdje in onderhoud gehad bij een garage die na een beurt een zomer of winterpakketje in de auto achterliet. Slotontdooier enzo. Dat gebruik ik allemaal niet dus hou gerust bij je die rotzooi. Als je dan toch iets wil geven, geef dan korting.Als ik zin in chocola, bloemen, slotondooier, whatever heb dan regel ik dat zelf wel.
Zoe_97 schreef:Is dat geven van een cadeau iets typisch in Nederland? Hier in België hebben we met het gezin 3 gloednieuwe wagens gekocht en echt nooit een vadeau gekregen (bij verschillende grote dealers)
Nabster schreef:Ir111 schreef:Niks. Hoef ik ook niet.
Heb mijn auto een tijdje in onderhoud gehad bij een garage die na een beurt een zomer of winterpakketje in de auto achterliet. Slotontdooier enzo. Dat gebruik ik allemaal niet dus hou gerust bij je die rotzooi. Als je dan toch iets wil geven, geef dan korting.Als ik zin in chocola, bloemen, slotondooier, whatever heb dan regel ik dat zelf wel.
Nou nou. Is toch aardig bedoeld?
Dan koop ik dus liever iets dat ik echt nodig heb.
Bij de huidige een fles wijn en een sleutelhanger. Toch vind ik de combi auto en alcohol een beetje vreemd...