Kaitlyn schreef:In zo'n geval is het natuurlijk schrijnend. Maar verwacht jij dan maar van je neefjes/nichtjes dat zij jou (jullie) zorg op zich gaan nemen? Dat is toch niet realistisch, laten we eerlijk zijn..
Ik ben gek van mijn vader hoor, en ben mijn moeder al heel jong verloren, maar daar moet ik ook niet aan denken dat hij later bij mij in huis woont en ik de zorg voor hem op mij moet nemen. Prima om 1 of 2 keer per week boodschappen te brengen, en dan een kopje koffie doen naast de reguliere visites. En zijn was wil ik ook nog wel doen, maar dan houdt het wel op. Ik wil geen fulltime zorg..
Ik wil heel bewust geen kinderen, en realiseer mijzelf ook dat ik voldoende geld apart moet hebben voor later zodat ik voor zorg kan betalen mocht dat nodig zijn.
Dus je vader heeft wel alle jaren voor jou mogen zorgen maar als hij zorg nodig heeft ben je te beroerd om dit (deels) op je nemen.
Zeker als je je moeder verloren hebt moet je koesteren wat je nog hebt.
TS, probeer de positieve dingen in te zien van het alleen zijn en nog niet al te veel in de toekomst te kijken.
Wie weet ontmoet je volgend jaar de man van je dromen!