truus1957 schreef:Als ik op huurwoningen.nl kijk en ik tik Ermelo of Harderwijk in dan kom ik nog wel wat tegen. Of ben je daar al geweest en heeft het nog wel wat haken en ogen? Heel veel succes.
Word idd dagelijks bezocht
Echter heel veel woningen/kamers zijn niet meer beschikbaar of belachelijke eisen .
Of alleen 1 persoon en zoon moet mee
Vakantieparken zijn we in straal al uitgebreid zeg maar en zoeken nu ver uit de buurt al maar inschrijving blijft een ding .
Ik heb via pb een tip gekregen die gaan we uitzoeken maar het moet via afstand te doen zijn .
We hebben zelfs al in Drenthe (waar ik woon zodat ik iets kan bijstaan bij nood) gereageerd maar dit is een laatste optie omdat reizen van bv Assen naar Lelystad wel heel erg in de papieren loopt als je dit 5x per week moet doen met de trein
Ik heb zelfs al tegen zus gezegd zich bij de kerk te melden (wij zijn vanuit huis kerkelijk maar niet meer in register en ook niet belijdend) maar ja dat voelt ook niet goed maar ja nood breekt wet.
Caravans genoeg te koop maar winter sta plaatsen is een ding dus als iemand daar wat voor weet?
Ik waardeer het meedenken heel erg en ook bedankt vanuit mijn zus !
dat maakt de situatie nog rotter.