Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
x_Jeanine_x schreef:Anne_GTI schreef:ik heb inmiddels een hele verzameling aan diersoorten geraakt. Kat, vos, wezel, kip, meeuw, duif, ooievaar, buizerd, konijn, haas, ree, zwaan, gans, eend, kraai, rat, merel, marter, enz... het blijft klote maarja, kan er weinig aan doen. Ik rijd gemiddeld 400 km per dag over voornamelijk provinciale wegen met een bus met passagiers. Die moeten veilig van A naar B dus rare uitwijk of remacties zijn geen optie.
Inmiddels zie ik het als natuurlijke selectie.
Ik gelukkig alleen nog maar duifen. Maar met zo'n groot voorruit, 2,55 meter breed zijn en tussen de 3,40 en 4 meter hoog zijn hebben wij ook een aardig raak vlak.
Als ik alleen rij, niet hard rij en het is veilig kijk ik waar ik naar toe kan uitwijken, anders niet.
) zodat er niet een andere bus over heen zou gaan.
welmoed__ schreef:Ik heb van de week een ree aangereden. Van schrik reed ik eerst door, maar ben verderop toch gestopt en terug gegaan. Kon de ree niet meer vinden, dus hoop dat hij er goed vanaf gekomen is.
Voor 2 week terug lag er een aangereden kat op de weg, daarvoor ben ik ook gestopt om hem van de weg af te halen. Een andere automobilist was al langs een huis gegaan en daar was de kat ook van. Heel sneu.
Ook al een aantal keren een konijn dood gereden, bah wat voel ik me dan naar..
(buiten mijn schuld om) was daarna zo van slag dat ik het examen over kon doen.
een soort plaag.. vorige week stond er nog eentje te steigeren naar mijn paard 
ik vind het zo walgelijk als mensen kúnnen stoppen maar het niet doen.... 
Die rotzakken blijven ook tot het allerlaatst mogelijke moment zitten of hupsen net ver genoeg aan de kant en dan zit ik weer met een hartslag van 200+ achter het stuur