Amado7 schreef:kwita schreef:berg /wandel schoenen....echt die kun je goed waterdicht maken hebben een goretex voering en beschermen je tenen,nagels,voeten, enkels ook tegen til liften,rolstoelen en rolators....zonder gein die dingen kom je tegen en dat doet verdomd veel zeer!
niet hip maar wel heel erg fijn in gebruik, incl bredevoeten,steunzolen en zwakke enkels voor mij echt onmisbaar
Moet hier toch wel om lachen. Zie mezelf al met dikke berg schoenen onder mijn al dan niet prachtige uniform.
Ts Ik kan je niet helpen. Ik kan geen weken lang op allerlei schoenen lopen. Van alles uitgeprobeerd. En waar kwam ik uit, juist. Bij allstars en simpele witte redelijk stevige schoenen van scapino van 30 euro. En ze lopen fantastisch. Zo raar.
je hebt ze ook gewoon in slank sportschoen model...en ja hoor in verschillende kleuren kijk maar eens naar bever zijn site. Dat kan prima onder een uniform, dan kun je een dag lopen zonder pijn in je voeten en rug!( en zo te lezen ben ik dus niet alleen, vele collega's met mij!)