Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kaus schreef:Ik slaap eigenlijk nooit voor 02.00/02.30 omdat ik bang ben voor nachtmerries/night terrors en gewoon bang voor slaap in het algemeen. Ik moet vier dagen per week om 06.30 op. Ik word meermaals per nacht wakker en lig dan gerust een half uur wakker, na te beven van een nachtmerrie. Ik denk dat je gerust kan zeggen dat ik een hekel heb aan slapen
Kaus schreef:Ik slaap eigenlijk nooit voor 02.00/02.30 omdat ik bang ben voor nachtmerries/night terrors en gewoon bang voor slaap in het algemeen. Ik moet vier dagen per week om 06.30 op. Ik word meermaals per nacht wakker en lig dan gerust een half uur wakker, na te beven van een nachtmerrie. Ik denk dat je gerust kan zeggen dat ik een hekel heb aan slapen
Grace schreef:Ghostattack schreef:In theorie 22:30 - 23:00 ongeveer.
In praktijk later dan datVoor mijn werk heb ik een tijdje op een opdracht verder weg gezeten. Dan ging 's morgens mijn wekker om 5:15 omdat ik tussen 5:30 en 5:45 in de auto stapte. Op mijn telefoon gebruik ik de app Sleep as Android die ik helemaal heb ingesteld op mijn ideale slaaptijd (6.5 uur ongeveer), hij geeft dus een waarschuwing als het bedtijd is
![]()
Overigens dacht ik altijd veel slaap nodig te hebben omdat ik vaak zo intens moe was. Dankzij die app en het vele experimenteren, ben ik er nu achter dat ik juist altijd te veel sliep en beter functioneer op 6 - 7 uur slaap in plaats van 8+ uur.
Welke app is dat, die wil ik ook proberen.

.