Er gebeurd zoveel en in zo'n hoog tempo, at het wennen aan het idee en het verwerken pas veel later komt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
superpony schreef:Yv_ schreef:Zijn die meters die jullie opnoemen slechts van de benedenverdieping of alle verdiepingen samen?
Ik sta namelijk te kijken van de aantallen, ik heb 87m2 woonruimte in mn up, maar heb slechts 1 slaapkamer. Zag iets van nog geen 15m2 meer voorbij komen met meerdere slaapkamers, vandaar dat ik me afvraag of daar alleen de ombouw mee bedoeld wordt.
Weet je het zeker?
Ons appartement was 64m2 en echt heel ruim. Een grote gang, ruime badkamer en toilet apart. Een ruime slaapkamer en aansluitend berging. Dan een kleine slaapkamer, maar paste net een 2p bed en kast in.
Woonkamer en half open keuken waren ook echt wel ruim. Woonkamer vierkant en keuken lang, maar niet heel smal.
Nu dus 85m2 of net iets meer en 3 slaapkamer. 1 ruime, 1 ook nog ruime en 1 iets kleinere. Gangetje is heel klein en keuken eigenlijk ook, maar verder een knus huis waar je alles kan doen en kwijt kan.
Het voelt allemaal wel veel kleiner dan het appartement wat we hadden.
Huis hiervoor had amper m2 meer, maar was wel weer ruimer van opzet.
Wij hebben in onze slaapkamer een 4 deurs kleding kast. In de kleine kamer nog een keer zo een 4 deurs kast. Maar we doen geen dansje in de slaapkamer, dus gaat prima. Kunnen goed om het bed lopen en that's it.
Onze zoon had een 1 persoons bed, bureau, stoel en iets kleinere kast. En een kastje voor tv, ps etc.
.Eleeke schreef:Kleine kortsluitingen ... ik zou een mega kortsluiting hebben![]()
Er gebeurd zoveel en in zo'n hoog tempo, at het wennen aan het idee en het verwerken pas veel later komt.
Zoiets ja... 
8nnemiek schreef:Dat is zeker een mooie achtertuin zeg!
. Onze achtertuin zal een overdekt terras zijn van 30-40m² (wat ik wel DE MAX vind), en verder een tuingedeelte van nog ongeveer 300m². We zitten wel op een boogscheut (400m) van 2 natuurgebieden, en dan 2km verder nog eens een 3de natuurgebied. Iets wat we in onze huidige woning énorm missen (rustig gelegen, maar kortsbijzijnde natuurgebied is 5/6km verder). We zijn alletewee buitenmensen (wandelen, MTB'en, steppen met de hond, hardlopen,...), dus dat was eigenlijk zoekcriteria nr1 voor ons nieuw huis. En daar ben ik blijjjjjj mee