Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
een taart bakken om te vieren dat je zusje dood is
Ik heb een heel gelukkig huwelijk maar ik ben er toch de hele dag nog vrolijk om geweest 
toegegeven had t niet erg gevonden want hij was wel een verdomd leuke man
is dus nog een paar keer gebeurd, maar ook dat ik droomde over iemand, compleet onbekende, en kom m ná mn droom pas tegen. Mn dromen bezorgen mij dus déjà vu's, zeer beangstigend kan ik je vertellen 

, ik heb nog nooit een hamster als huisdier gehad, en mijn vader vond ze ook helemaal geweldig
note: mijn vader heeft een hekel aan hamsters, is ongedierte vindt hij.
Wendy_N schreef:Momenteel ben ik zwanger van mijn eerste, en droom ik inderdaad ook heel vreemd.
Aantal maanden geleden heb ik gedroomd dat ik s ochtends wakker werd(nog zwanger), naar mijn werk ging en vervolgens ging daar mijn telefoon.
De baby was geboren, het was een meisje en ik kon haar na mijn werk op komen halen...
Cayenne schreef:Giolli schreef:Ik stem voor de droom van Cayenne hoor.Die zat op stok. Wtf.
Haha ja, ik zat dus op een stok tussen mijn vogels in de voliere in een vogelpak te fluiten om te ontdekken wie er illegaal hennepzaadjes aan het dealen was
Geen idee hoe mijn bizarre brein daar op gekomen is

SusanH schreef:Hebben jullie trouwens ook dat je over wc's droomt als je moet plassen? Ik wel. En dat zijn dan altijd de gekste wc's, midden op een druk plein bijvoorbeeld. Er zit iig nooit een deur in. Het kost veel moeite om er te komen. En als ik dan eindelijk zit komt er niks. Pas dan denk ik, volgens mij moet ik wakker worden.
SusanH schreef:Hebben jullie trouwens ook dat je over wc's droomt als je moet plassen? Ik wel. En dat zijn dan altijd de gekste wc's, midden op een druk plein bijvoorbeeld. Er zit iig nooit een deur in. Het kost veel moeite om er te komen. En als ik dan eindelijk zit komt er niks. Pas dan denk ik, volgens mij moet ik wakker worden.
SusanH schreef:Als dat toch eens kon, dat zou ideaal zijn![]()
Hebben jullie trouwens ook dat je over wc's droomt als je moet plassen? Ik wel. En dat zijn dan altijd de gekste wc's, midden op een druk plein bijvoorbeeld. Er zit iig nooit een deur in. Het kost veel moeite om er te komen. En als ik dan eindelijk zit komt er niks. Pas dan denk ik, volgens mij moet ik wakker worden.