Jouw allervreemdste droom?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

san4nie

Re: Jouw allervreemdste droom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:48

Wat een heerlijk topic dit.

Ik droomde laatst dat ik vlakbij de jumbo op een bult zand ging liggen, onder een afdekzeil met sneeuw er op. Op een muurtje daar zaten tiener meisjes iets te doen wat niet mocht. Veranderde ik ineens in een politie en kwam onder dat zeil weg. Die meisjes verontwaardigd en boos. Want hoezo was ik ineens van de politie. Toen was m’n paard er, die moest ik heel erg knuffelen en belonen, want hij had iets heel erg goed gedaan.

Ja, logisch allemaal.

Dat praten heb ik ook wel eens. Wat ons het meeste bij blijft was na een feestje. In m’n droom liep ik met een vriendin op straat en toen zij de verkeerde kant op liep riep ik tegen haar dat ze de verkeerde afslag nam. Op dat moment kwam vriend blijkbaar thuis van een ander feestje. Toen hij de slaapkamer binnen kwam heb ik tegen hem geroepen: “je neemt de verkeerde afslag!!!”

Dat je tanden uitvallen heb ik ook wel eens gedroomd! Gek zeg, dat meerdere mensen dat dromen.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:58

OMG, ik lig hier dubbel _O- een taart bakken om te vieren dat je zusje dood is :oo _O- :')

Ik heb ooit gedroomd dat ik bij Gerard Ekdom in bed lag. We hadden het heel geweldig gehad :D Ik heb een heel gelukkig huwelijk maar ik ben er toch de hele dag nog vrolijk om geweest :D

Ik droom ook weleens dat mijn man vreemdgaat waar ik bij sta. Ik word dan furieus maar hij blijft dan gewoon heel gelaten alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Heel frustrerend en ik word dan ook heel vaak zo boos en gefrustreerd wakker.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 01:00

Giolli schreef:
Ik stem voor de droom van Cayenne hoor. :') Die zat op stok. Wtf.

_O-
Haha ja, ik zat dus op een stok tussen mijn vogels in de voliere in een vogelpak te fluiten om te ontdekken wie er illegaal hennepzaadjes aan het dealen was :')
Geen idee hoe mijn bizarre brein daar op gekomen is _O-

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 01:12

Ik droom denk best regelmatig raar, maar weet ze vaak niet meer, maar kan in mn slaap hele gesprekken voeren, ja actief, ogen open vragen beantwoorden en terug stellen, en ik heb een keer een vriendin die bij mij op de kamer sliep uitgescholden omdat ze niet stil lag op dr luchtbed, vervolgens paar zetten candy crush, me omdraaien en weer weg zijn. Verder trappel ik met mn benen in de lucht, praat in mn slaap ook als mensen niet tegen mij praten en ben een keer naar de wc geslaapwandeld omdat ik droomde dat ik naar de wc moest, werd wakker van t koude dichte deksel onder mn kont, scheelde wel een innerlijke discussie van lekkere bed verlaten vs plassen 8)7

Mijn gekste dromen zijn denk ik dat t achtergebied van mn werk vol in de fik stond, ik bij mn ex op de rug sprong en zo naar voren en daar niets aan de hand iedereen relaxed aan t werk :=

Of de droom dat ik naar achteren liep, hoekje om kom en ineens in t bos sta, daar wordt trefbal gespeeld door mn gymklas van de middelbare, en 2 tellen later achter een muurtje foute dingen met de leraar :x toegegeven had t niet erg gevonden want hij was wel een verdomd leuke man _O-

Maar t vreemdste is denk ik nog wel, en niet de droom zelf maar het vervolg in dagelijks leven, dit is nog een keer gebeurd maar die weet ik niet meer: normale situatie in mn droom, gewoon naar school aan t fietsen, wegwerkzaamheden dus stukje stoep (oooh illegaalllll) en dan lekke band krijgen dus moeten lopen, paar weken later gebeurde dit dus in real life, heeeel eng, wegwerkzaamheden waren niet bekend op moment van droom en elk detail klopte %) is dus nog een paar keer gebeurd, maar ook dat ik droomde over iemand, compleet onbekende, en kom m ná mn droom pas tegen. Mn dromen bezorgen mij dus déjà vu's, zeer beangstigend kan ik je vertellen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 01:21

Ik denk trouwens dat ik het van mijn ouders heb :+
Mijn vader droomde ooit eens dat hij een topvoetballer was die een penalty moest nemen op een belangrijke wedstrijd. In zijn slaap haalde hij flink uit en maaide de bal zo het doel in.
Een beetje jammer dat hij in bed dus ook uithaalde en mijn moeder een gigantische schop onder d'r hol gaf. Ze heeft drie dagen kreupel gelopen :=
Dat leverde wel leuke momenten op wanneer ze moest uitleggen waarom ze kreupel liep _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 01:24

Hahaha, mijn moeder maaide mijn vader regelmatig om zijn hoofd 's nachts. En gillen dat ze kon. Ik heb regelmatig met de rillingen op mijn rug rechtop in bed gezeten, doodeng om te horen :\

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 01:50

Oh ik weet er nog 1, van de week droomde ik dat ik uitprobeerde hoe het is om blind te zijn en buiten alleen afhankelijk te zijn van zo'n stok. Dus ging ik met mijn stok en een zonnebril op (met ogen dicht natuurlijk) een weiland in waar een ijskar stond.
Toen ik vooraan stond, reageerde de ijskarman niet op mij. HALLO HALLO, geen antwoord.
Dus toen liep ik weg, deed mijn zonnebril omhoog en gaf hem de middelvinger :')

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 02:09

Met mijn vroeger beste vriendin rijk worden van het verkopen van neus piercings. Gelukkig dat ik was :')

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 02:20

Ik droom eigenlijk nooit ( of ik weet het gewoon niet) maar 1 droom al jaren geleden is me bij gebleven... ik had ineens echt kei veel hamsters in een badkuip >;) , ik heb nog nooit een hamster als huisdier gehad, en mijn vader vond ze ook helemaal geweldig :roll: note: mijn vader heeft een hekel aan hamsters, is ongedierte vindt hij.

Hele vage random droom.. niet zo bijzonder of raar als de meeste hier, maar dit is de enige die me al die jaren bij is gebleven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 02:55

Ik heb deze droom al 2 keer, een behoorlijke tijd uit elkaar gehad;

In mijn ouderlijk huis breekt brand uit en we zijn kippen :+
We vluchten dus het huis uit en voor op straat veranderen mijn ouders in vossen en die proberen me op te eten....

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 08:32

Ik ben zwanger en dat brengt ook nog wel eens vreemde dromen... Verwerk momenteel veel van de dag als ik slaap.

Zo zat ik laatst met mijn vriend een serie te kijken, terwijl mijn kat bij mij op schoot lag te slapen.
In de serie was een volwassen man (rond de 40) die een soort van borstvoeding kreeg bij zijn geliefde (op een vreemde manier, maar kwam daar in principe op neer..). Dit opzich is natuurlijk al raar, maar dat was echt in de serie..

Die nacht droomde ik dat ik mijn kat borstvoeding gaf (en dat was natuurlijk de normaalste zaak van de wereld!) :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 09:17

Oja de meest bizarre dromen heb ik gehad toen ik zwanger was. Ik zat op een tropisch strand met de 1e paardenboer die aan Boer zoekt vrouw mee deed, en we gingen samen snorkelen. Om 1 of andere reden was ik daar kats verliefd op geworden en spontaan van mijn man af. Ook al was ik in mijn droom ook hoogzwanger - van mijn eigen man uiteraard. Ik kan het nog zo voor me zien.

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 09:28

Afgelopen week zo bizar en grappig gedroomd.
Zat in de trein en wil een banaan pellen,iemand waarschuwd mij dat er een spin in zit en inderdaad er zit een vogelspin in.
Ik doe allerlei pogingen om die spin het raam uit te werken en aan het eind heb ik in het Engels een conversatie met de spin waarom hij niet in de trein mag blijven.
Omdat ik bang ben dat hij mij bijt en de spin zegt heel lief dat hij mij niet zal bijten....

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 11:57

_mexx_lady_ schreef:
Oh Century hou op, zo meteen slaap ik helemaal niet meer -O-

Haha sorry, ik vroeg me al af of ik het zou posten. Was niet zo'n grote gelukkig en ik had het door voor ie beneden was. Dus het viel mee!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:29

Het zal me vast wel vaker overkomen zijn, dat spinnie effectief komt knuffelen... maar dan heb ik het gelukkig niet geweten.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:36

Ik heb gedroomd dat ik minimaal 10 kinderen had. Ze liepen allemaal in een luier.
Ik had zn vreselijke oma bloemetjes jurk aan. En was alleen maar bezig alles in het gareel te laten lopen wat compleet mislukte. Ik was ze absoluut niet de baas.

En ondertussen had ik een kerel in wit hemd en onderbroek op de bank zitten die geen poot uit haalde. Niet werkte niet hielp met de kinderen en niet in de huishouding.

Maar wel zeuren om een nieuw biertje.

Vreselijke nachtmerrie dus. _O-

Wendy_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:50

Momenteel ben ik zwanger van mijn eerste, en droom ik inderdaad ook heel vreemd.

Aantal maanden geleden heb ik gedroomd dat ik s ochtends wakker werd(nog zwanger), naar mijn werk ging en vervolgens ging daar mijn telefoon.
De baby was geboren, het was een meisje en ik kon haar na mijn werk op komen halen... :j

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:55

Die rook dromen heb ik ook!

Laatste nog over school gedroomd. Ben er al een tijdje vanaf.

We hadden gym les. Dat begon met rondjes rennen door de zaal met behulp van een stapmolen.

Deze bepaalde het tempo. Je moest dus wel doorlopen je wilde niet dat hekwerk tegen je rug :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:55

Ik droomde eens dat ik achter de kassa werkte. We werden overvallen door twee jongens met wapens waarvan 1 van de jongens wat mollig was met blond haar. Er was door de overvallers met een pistool geschoten waarbij één van de kogels vlak langs mij vloog..
Een collega werd door die kogel geraakt. Brr!
Ik ben doodsbang achter de kassa gekropen om mezelf te verschuilen/beschermen. Even later kwamen er nog wat jongens bij de overvallers staan die ervoor zorgden dat de boel nog meer escaleerde. Ik was bang dat ze zouden gaan vechten tegen ons.
Ik zat dus bang achter de kassa te kijken, via het weerspiegelen van de straat in het raam, of de politie er al aankwam. Wat was ik blij toen ik de rood/witte striping van de politieauto zag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:56

furious schreef:
Die rook dromen heb ik ook!

Laatste nog over school gedroomd. Ben er al een tijdje vanaf.

We hadden gym les. Dat begon met rondjes rennen door de zaal met behulp van een stapmolen.

Deze bepaalde het tempo. Je moest dus wel doorlopen je wilde niet dat hekwerk tegen je rug :=

_O-

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 13:08

Wendy_N schreef:
Momenteel ben ik zwanger van mijn eerste, en droom ik inderdaad ook heel vreemd.

Aantal maanden geleden heb ik gedroomd dat ik s ochtends wakker werd(nog zwanger), naar mijn werk ging en vervolgens ging daar mijn telefoon.
De baby was geboren, het was een meisje en ik kon haar na mijn werk op komen halen... :j

Als dat toch eens kon, dat zou ideaal zijn :j

Hebben jullie trouwens ook dat je over wc's droomt als je moet plassen? Ik wel. En dat zijn dan altijd de gekste wc's, midden op een druk plein bijvoorbeeld. Er zit iig nooit een deur in. Het kost veel moeite om er te komen. En als ik dan eindelijk zit komt er niks. Pas dan denk ik, volgens mij moet ik wakker worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 13:31

Cayenne schreef:
Giolli schreef:
Ik stem voor de droom van Cayenne hoor. :') Die zat op stok. Wtf.

_O-
Haha ja, ik zat dus op een stok tussen mijn vogels in de voliere in een vogelpak te fluiten om te ontdekken wie er illegaal hennepzaadjes aan het dealen was :')
Geen idee hoe mijn bizarre brein daar op gekomen is _O-

HAHAHAHAHA :')

Wellicht stijgt de vogelhobby naar je bol?

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 13:34

SusanH schreef:
Hebben jullie trouwens ook dat je over wc's droomt als je moet plassen? Ik wel. En dat zijn dan altijd de gekste wc's, midden op een druk plein bijvoorbeeld. Er zit iig nooit een deur in. Het kost veel moeite om er te komen. En als ik dan eindelijk zit komt er niks. Pas dan denk ik, volgens mij moet ik wakker worden.

Ja, dit heb ik ook! Of dat het wel dicht lijkt als je er naast staat en zodra je gaat zitten zijn er nergens meer deuren. Of dat er ineens heel veel mensen omheen staan :j :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 13:34

SusanH schreef:

Dat wilde ik ook net typen. Wc’s midden in de kamer, wc’s met glazen deur, wc’s zonder wc pot of gat. Heb alles wel gezien :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 13:50

SusanH schreef:
Als dat toch eens kon, dat zou ideaal zijn :j

Ja!! Best wel vaak ook.
Soms ben ik ook heel druk met een wc te zoeken waar ik een beetje privacy heb, maar dat is dan heel moeilijk :')