Heb een keer zo'n ongeschoolde baan gehad, vakkenvuller en kassamedewerker bij de Hema, omdat ik een baan moest hebben, heb het toen 5 maanden volgehouden.
Werd er ontzettend depressief van, eentonig, geen uitdaging, ik kreeg juist heel veel stress van continue t zelfde "hersenloze" werk doen. Ging op den duur huilend naar mijn werk, kon het niet meer opbrengen "weer" het zelfde te moeten doen, dag in dag uit spullen in schappen zetten en kassa piepen. Dat was dus het moment om ontslag te nemen.
Ik zou financieel gezien wel heel erg diep in de put moeten zitten voor ik weer aan zo iets begin.
Ik heb uitdaging nodig in mijn werk en denkstof, anders kwijn ik weg van verveling en frustratie, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat er mensen zijn die het wel lekker vinden niet te hoeven denken, af en toe wou ik dat ik het kon
.
Soort van productiewerk op een wat hoger niveau. Bijna iedereen op de afdeling had een HBO werk/denkniveau en was ook twintiger
, erg leuk om actief met je handen én je hoofd te werken.
Moet toch ergens mijn geld vandaan halen en ik weiger een uitkering aan te vragen als ik gewoon kan werken.
ik wil verbeteren, meer kunnen, dingen ontwikkelen, mezelf ontwikkelen enzo.