Pretparken, ik word ‘oud’

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Relien

Re: Pretparken, ik word ‘oud’

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 17:40

ik kan niet meer in ronddraaiende dingen. Vroeger kon ik dat prima ging overal in maar tegenwoordig als het alleen maar in een rondje draait denk bv aan de breakdance enzz. op de kermis dan draait mijn maag om.

Gelukkig gaan achtbanen nog wel

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 17:41

Sinds ik naar Cedar Point ben geweest in Amerika zijn de meeste achtbanen in Nederland en omgeving appeltje eitje 8-) Alleen hoe ouder ik word, hoe sneller ik (bijna) flauwval bij te veel G krachten :+

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:11

Ik kon er geen genoeg van krijgen, en nu nah, nooit gedacht maar het hoeft niet meer voor mij. Denk dat ouder worden daar mee te maken heeft. :j

Botsauto's blijf ik wel erg leuk vinden, vroeger kon je nog gewoon achteruit rijden en dan alle botsingen proberen te vermijden, met mijn zus gillend naast me, <<) geweldig was dat!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:13

SumSum schreef:
Ik ben ook super snel misselijk door attracties, de oplossing voor mij zijn prima tourtjes! De tabletjes tegen reis/wagen ziekte. Als ikbdoe gebruik zo'n dag dan kan ik overal in *\%/*

Oeh goede tip!! Ga ik eens proberen. :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:21

L_iek schreef:
Pepperrr schreef:
Ik heb dit met de kermis. Als 10jarige kon ik overal in. Nu draait mijn maag al na een rondje in de octopus :')

Achtbanen heb ik overigens geen problemen mee, daar kan ik alles van hebben. Ben pas nog in de Fenix in Toverland geweest, supergaaf ding!

Het is bij mij meer de dingen die constant dezelfde bewegingen blijven maken, daar kan ik niet tegen.

Fenix is inderdaad supergaaf! Na Dwervelwind moest mijn vriend een toilet opzoeken :(:) :r

Dwervelwind kan ik ook niet in nee :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 19:05

Ghostattack schreef:
Sinds ik naar Cedar Point ben geweest in Amerika zijn de meeste achtbanen in Nederland en omgeving appeltje eitje 8-) Alleen hoe ouder ik word, hoe sneller ik (bijna) flauwval bij te veel G krachten :+

Daar wil ik ook nog eens heen. Dat is een tof park!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 19:08

Absoluut de moeite waard Keet! Ik had geluk met studentenkorting weekend, ik was daar voor mijn werk en we kregen een "studentenpas" van de Ohio University. Daarmee kregen we 30 dollar korting op de entree waardoor het nog maar 42 dollar entree was. Cedar Point staat wel bekend om gigantische wachtrijen, maar het weekend dat wij waren was het langste 20 minuten :+

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 20:52

zelfs de breakdance sla ik nu over. Maar heb er ook geen behoefte meer aan ...

huricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 21:08

:= hier nog iemand. Niet dat ik misselijk wordt of zo, ik durf gewoon niet meer 8)7

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 21:27

Bij mij is net, hoe ouder ik word, hoe minder spannend ik pretparken vind :+
Vroeger had ik bij elke attractie zo'n kriebel in de buik, nu amper iets :') Zoals die "toren" in Phantasialand, de eerste keer kriebelde mijn buik een uur later nog (bij wijze van spreken) en de 3 keren erna werd dat steeds minder?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-19 22:17

Toch grappig om te lezen hoe verschillend het bij iedereen is. Ik ben in ieder geval blij dag ik medestanders heb.