Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nabster schreef:Boemklatsch schreef:Airfryer.Wij eten er álles uit: groenten/vlees/broodjes etc.
Enkel friet halen wij bij de friettent. Als ik trek in friet heb wil ik gewoon vette friet.
Friet uit de airfryer is ook vet hoor.
Hoe denk je dat het krokant komt?
Nabster schreef:Boemklatsch schreef:Airfryer.Wij eten er álles uit: groenten/vlees/broodjes etc.
Enkel friet halen wij bij de friettent. Als ik trek in friet heb wil ik gewoon vette friet.
Friet uit de airfryer is ook vet hoor.
Hoe denk je dat het krokant komt?
Ik vind frietjes uit de airfryer juist prima, lekkerder dan ik had verwacht! Voor 2 personen is die van ons groot genoeg, met meer mensen is een maatje groter misschien wel fijner. En hier wordt 'ie inderdaad voor van alles gebruikt, broodjes roosteren, vlees klaarmaken, muffins maken. Soort mini-oventje maar dan fijner.
dus ik 1 nieuwe erbij heb gekocht..Cioccolato schreef:Wij hebben een frituurpan van de action. Is die op n gegeven moment niet makkelijk schoon te maken kopen we een nieuwe..
Een airfreyer is vies. Alles wat erin gaat komt er vies uit. Het is opzich wel te eten, daar niet van.. Maar nee. Het heeft niet mijn voorkeur en ik geloof niet dat het allemaal gezonder is.

Amandavd schreef:Cioccolato schreef:Wij hebben een frituurpan van de action. Is die op n gegeven moment niet makkelijk schoon te maken kopen we een nieuwe..
Een airfreyer is vies. Alles wat erin gaat komt er vies uit. Het is opzich wel te eten, daar niet van.. Maar nee. Het heeft niet mijn voorkeur en ik geloof niet dat het allemaal gezonder is.
Vies vind ik het absoluut niet. Zeker niet als je dingen koopt die er ook echt voor bedoeld zijn.
Scum schreef:Ik gebruik beide niet, maar vroeger wel de frietpan. En die was heel gemakkelijk schoon te krijgen. Gewoon water erin met een afwastablet, en dan laten koken. En het ding zag er daarna altijd weer als nieuw uit. Ik heb thuis 2 frietpannen staan die nooit meer gebruikt worden en er nieuw uit zien.
Een airfryer wordt ook smerig, heb ik bij vrienden gezien. Ik weet niet of je daar ook het trucje met water en de afwastablet kunt uithalen?
In beide gevallen is het weer een heel apparaat wat je ergens moet laten.
Amandavd schreef:Cioccolato schreef:Wij hebben een frituurpan van de action. Is die op n gegeven moment niet makkelijk schoon te maken kopen we een nieuwe..
Vies vind ik het absoluut niet. Zeker niet als je dingen koopt die er ook echt voor bedoeld zijn.