Annet_Dottie schreef:Ja ik vind het gewoon heel lastig, vraag me af of ze zich er wel bewust van is.
Met mijn diploma uitreiking kreeg ik een dag van te voren te horen dat ze "natuurlijk" wel kwam waar ik heel erg verbaasd over was.
Ik merk dat ik haar erg het hand boven het hoofd hou en veel goed praat voor haar, we komen elkaar toch wel tegen of zien elkaar toch wel, maar ondertussen ben ik er dan ook wel van overtuigd dat als een van ons verhuisd dat het contact wel echt stopt..
Afstand is ook wel heel lastig hoor. Uiteindelijk is het fijn als je geen uren afstand tussen elkaar hebt omdat je elkaar dan gewoon minder face to face spreekt en dingen onderneemt wat leuk is om een vriendschap te onderhouden.
Maar als je idd goede vrienden bent, blijf je elkaar dan toch nog zien, hoe groot die afstand is. Misschien minder frequent, maar ok. Al is het maar 1x per jaar bij wijze van spreken > Als je tussendoor wel nog contact hebt via WhatsApp/bellen bv. houdt dat wel de vriendschap in stand. Maar het moet natuurlijk wel ook van beide kanten komen, anders is een vriendschap op afstand zo doodgebloed ja.