Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
elnienjo schreef:Booooo schreef:Hoe zit dat dan eigenlijk met toeslagen van de belastingdienst etc als je alleen een postadres hebt? Bijv. Kinderopvangtoeslag?
Als je allerlei subsidies en toeslagen nodig hebt kun je best niet in een vakantiewoning gaan wonen natuurlijk.
elnienjo schreef:Booooo schreef:Wij wonen gewoon in ons eigen koophuis, maar ben wel benieuwd hoe dat dan werkt.
Zolang je geen officiele woontoestemming hebt zou ik het er niet op wagen toeslagen aan te vragen op je vakantiewoning in elk geval.
purny schreef:Booooo schreef:Wij wonen gewoon in ons eigen koophuis, maar ben wel benieuwd hoe dat dan werkt.
Ik zou het ook niet eerlijk vinden als je een koophuis hebt en je vraagt alsnog toeslagen aan.
Je vind het niet eerlijk dat de mensen die een koophuis hebben kinderopvangtoeslag aanvragen?Castilja schreef:Haha Shilady, "wonen doe je gewoon stiekem". Heerlijk. Die mag op een tegeltje. Als ik oud ben, een lekker pensioentje heb en me nergens meer zorgen over hoef te maken zou ik er misschien zo over kunnen denken, maar momenteel heb ik mijn zaakjes liever goed geregeld zonder continu "over m'n schouder te moeten kijken".