Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pantykous schreef:Palmera schreef:O ja, dat is waar ook. Op bokt moet lichaamshaar een heerlijk iets zijn waar eenieder met volle teugen van geniet.
Ik heb een kale poedersuiker, kale oksels en gladde benen. Maar dat eeuwige gejank over dat haar vies is gewoon onnozel. Stoor je niet zo aan een ander.
held Shae schreef:Ik ben ook behoorlijk blond en ik heb net m'n boven dus ook maar zitten bestuderen. Ja daar zit wat dons, maar ik moet wel goed kijken. Ongeveer net zoveel als op m'n bovenarmen. Zal ik m'n buik ook gelijk maar scheren?

Carol_Beer schreef:Nou, uiterlijk vind ik gewoon iets belangrijks.
Hoofdhaar is deel van je gezicht, iets waar iedereen en ikzelf de hele dag naar kijkt.
Beenhaar was vroeger nodig als bescherming, maar tegenwoordig leven we niet meer als half-apen en dragen we kleding dus hebben we al dat haar ook niet meer nodig. Zelfde geldt voor vrouwen met okselhaar, ik heb niks tegen hun persoonlijk, maar het staat gwn zo
SpeechLess schreef:Carol_Beer schreef:Nou, uiterlijk vind ik gewoon iets belangrijks.
Hoofdhaar is deel van je gezicht, iets waar iedereen en ikzelf de hele dag naar kijkt.
Beenhaar was vroeger nodig als bescherming, maar tegenwoordig leven we niet meer als half-apen en dragen we kleding dus hebben we al dat haar ook niet meer nodig. Zelfde geldt voor vrouwen met okselhaar, ik heb niks tegen hun persoonlijk, maar het staat gwn zo
Maar scheer je dan ook je armhaar?
Ik scheer alleen onderbenen, bovenbeenhaar kan ik me echt totaal niet aan storen. Mijn haar is ook heel licht daar, dus je ziet het van een afstand niet ofzo. En mocht iemand zich er wel aan storen, dan kijken ze maar een andere kant op

Pantykous schreef:Palmera schreef:O ja, dat is waar ook. Op bokt moet lichaamshaar een heerlijk iets zijn waar eenieder met volle teugen van geniet.
Ik heb een kale poedersuiker, kale oksels en gladde benen. Maar dat eeuwige gejank over dat haar vies is gewoon onnozel. Stoor je niet zo aan een ander.

Palmera schreef:Nou, nou, nou!
Ik uitte slechts mijn verbazing dat iedereen lichaamshaar zo aangenaan vindt.
Palmera schreef:Nou, nou, nou!
Carol_Beer schreef:Palmera schreef:Nou, nou, nou!
En ik sta met mijn mond vol tanden..
Nooit verwacht dat mensen, en met name vrouwen, zo omgaan met hun verzorging. Ik bedoel; iedereen moet het zelf weten, en ik judge er niet op, maar geen denken aan dat die meuk niet afgeschoren wordt bij mij iig.
Ik weet zelf wel dat ik (en vele andere) ons prima verzorgen ondanks dat we wellicht niet alles kaalscheren. alice0cullen schreef:Ik scheer alleen mijn onderbenen en oksels. Vind het niet vies maar gewoon niet mooi.
En als we het dan toch over haar afscheren hebben, waarom moet een vrouw dan ineens zo glas als een dolfijn en hoeven mannen alleen hun gezicht te scheren. Ik ken geen man die zijn benen of oksels scheert. Dus die zijn dan allemaal slecht verzorgt?