Poekkie schreef:Ipv te miepen zou er misschien ook eens naar de kinderen gehoord kunnen worden. Hoe zijn zij met de 'nieuwe vader' en die kinderen? Komen ze goed overeen en kijken ze er naar uit om samen te wonen?
Zoja... wie zijn jullie om te miepen over afstand voor 1x per 2 weken? Dan blijf ik 1000% achter mijn 'hele nare reactie'.
Zonee... kan je verder kijken, maar wel meer in het belang van de kinderen dan wat je nu doet.
Maar van wat ik nu lees, wordt er echt nergens in het voordeel van de kinderen gedacht. En 110 km eens in de 2 weken... kom nou.. dat rijdt mijn vader elke dag naar zijn werk. Neem dan de trein en regel ophalen/afzetten bij het station ofzo.
Jouw hele nare reactie is naar omdat jij er vanuit gaat dat vader de kinderen niet vaker wil zien. Zullen we dus maar gewoon even bij de feiten blijven? Bedankt.
)
Jouw eerste zin, héérlijk. Het is het standaard zinnetje inmiddels geworden op bokt. De vriend van een ander is altijd een narcist. Als het aan bokt lag was 50% van alle mannen narcist. Ga toch weg joh... Heb je die conclusie van een HA of heb je die voor het gemak zelf getrokken?
) omdat hij de kinderen niet vaker wilt zien. Wie zegt dat en hoe weten jullie dat? Volgens mij lezen jullie een ander verhaal dan ik, want ik kan nergens lezen wat er vooraf is gebeurd waarom pa de kinderen niet zo vaak bij zich kan hebben.