sureido schreef:Vroeger bestond er geen koelkast hoor giolli
Ik dacht dat er bedoeld werd; sinds een paar jaar een koelkast.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anthea schreef:Elektrische auto, thuis je auto opladen. Nooit meer naar het tankstation
App om de garage deur open/dicht te doen IPV in de auto met de afstandsbediening zitten klooien.
Camera's rondom het huis, vooral die bij de voordeur. Nooit meer de deur open doen voor mensen waar je geen zin in hebt
Loopband met automatische helling en snelheid zodat ik zelf niet aan de knopjes hoef te zitten tijdens het hardlopenvooral handig tijdens sprintjes.
Bird's eye view camera in de auto en parking assist.
Oh en AC, nooit meer zonder.
8nnemiek schreef:Anthea schreef:Elektrische auto, thuis je auto opladen. Nooit meer naar het tankstation
App om de garage deur open/dicht te doen IPV in de auto met de afstandsbediening zitten klooien.
Camera's rondom het huis, vooral die bij de voordeur. Nooit meer de deur open doen voor mensen waar je geen zin in hebt
Loopband met automatische helling en snelheid zodat ik zelf niet aan de knopjes hoef te zitten tijdens het hardlopenvooral handig tijdens sprintjes.
Bird's eye view camera in de auto en parking assist.
Oh en AC, nooit meer zonder.
Je zou bijna gaan denken dat je in Amerika woont
Giolli schreef:Lusitana schreef:Ik ben blij met de wasmachine (10 jaar zonder) en koelkast (een paar jaar zonder)...
Hoe leef je zonder koelkast?
Lusitana schreef:Gewoon vers kopen wat je gaat eten en boter op de koelste plek in je huis houden.
De koelkast is nog steeds redelijk leeg. Ik snap niet waarom mensen hele grote koelkasten nodig hebben...

Lusitana schreef:Gewoon vers kopen wat je gaat eten en boter op de koelste plek in je huis houden.
De koelkast is nog steeds redelijk leeg. Ik snap niet waarom mensen hele grote koelkasten nodig hebben...
Cayenne schreef:Oh ja, en airco in de auto! Halleluja!
verootjoo schreef:Lusitana schreef:Gewoon vers kopen wat je gaat eten en boter op de koelste plek in je huis houden.
Ik doe maar 1x per week boodschappen dus dan is de koelkast vol en aan het eind van de week leeg.
Rawr schreef:Cayenne schreef:Oh ja, en airco in de auto! Halleluja!
Eens, en ik wil graag cruise control daaraan toevoegen!
Zo fijn om lange stukken te rijden en niet met een verkrampte voet uit te stappen.![]()
Verder eens met veel genoemde dingen, maar de laatste aanschaf waar ik echt blij mee ben is een tablet.
Ik vond het nooit nodig (want telefoon, laptop en PC) maar 's avonds op de bank en in bed is die tablet écht een uitkomst.
stitchlover schreef:karuna schreef:Ja zonder dat kun je echt niet leven.![]()
Ik kom wel eens wat tegen waarvan ik denk ok ja een echte levensredderkan zo gauw niet opkomen maar oa tell sell op tv heeft soms van die dingen
Eens, Ik heb ook een 'pizzaschaar'. Vlees als kipfilet knippen is ook een aanrader trouwens
verootjoo schreef:Giolli schreef:Noek_Bronco schreef:Mijn karcher ruitenreiniger. Waarom, oh waarom heb ik jaren geklungeld tijdens het ramen poetsen. Sinds ik deze vriend heb, gaat het zo snel en zo makkelijk. Echt een openbaring!
Oja! Deze is ook heerlijk!
Echt? Dat ding staat hier werkloos in de kast, onding
Lusitana schreef:Giolli schreef:
Hoe leef je zonder koelkast?
Gewoon vers kopen wat je gaat eten en boter op de koelste plek in je huis houden.

C_arola schreef:verootjoo schreef:
Echt? Dat ding staat hier werkloos in de kast, onding
Ik heb besloten Jemako doeken te nemen, was goedkoper en het werkt fantastisch vind ik.
De wasdroger en mijn ereader zijn dingen waarvan ik me afvraag hoe ik er zonder kon, ik zweer met beide dingen, ideaal!
Internet is ook een goeie, in mijn jeugd was dat er nog niet en ging je naar de bibliotheek om informatie te krijgen voor verslagen