Het: "Hoe heb ik ooit zonder gekund topic."

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 17:52

sureido schreef:
Vroeger bestond er geen koelkast hoor giolli :+

Ik dacht dat er bedoeld werd; sinds een paar jaar een koelkast. :')

Hilli

Re: Het: "Hoe heb ik ooit zonder gekund topic."

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 17:54

Ik dacht op basis van de post van de TS dat dit topic een grapje zou zijn (wat moet je nou met zo'n taugékweker joh), maar dan ben ik kennelijk de enige :))

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 17:55

Satijnen kussensloop, op een gewone lig ik echt niet fijn meer voelt zo ruw. Wil nog over naar een zijde variant want die is prettiger met hitte maar een satijnen is al echt een aanrader neem hem overal mee haar toe (plus na het wassen supersnel droog!)

Qucolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:00

Hilli schreef:
Ik dacht op basis van de post van de TS dat dit topic een grapje zou zijn (wat moet je nou met zo'n taugékweker joh), maar dan ben ik kennelijk de enige :))

Nee hoor, ik had het zelfde idee

Wat dacht je van de picknickbroek echt reuze handig

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:04

Anthea schreef:
Elektrische auto, thuis je auto opladen. Nooit meer naar het tankstation :D

App om de garage deur open/dicht te doen IPV in de auto met de afstandsbediening zitten klooien.

Camera's rondom het huis, vooral die bij de voordeur. Nooit meer de deur open doen voor mensen waar je geen zin in hebt :')

Loopband met automatische helling en snelheid zodat ik zelf niet aan de knopjes hoef te zitten tijdens het hardlopen :+ vooral handig tijdens sprintjes.

Bird's eye view camera in de auto en parking assist.

Oh en AC, nooit meer zonder.

Je zou bijna gaan denken dat je in Amerika woont :')

Noek_Bronco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:06

Mijn karcher ruitenreiniger. Waarom, oh waarom heb ik jaren geklungeld tijdens het ramen poetsen. Sinds ik deze vriend heb, gaat het zo snel en zo makkelijk. Echt een openbaring!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:07

Oh ja een navigatiesysteem, geen ge-eikel meer met kaarten op schoot. Man wat een uitvinding is dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:11

8nnemiek schreef:
Anthea schreef:
Elektrische auto, thuis je auto opladen. Nooit meer naar het tankstation :D

App om de garage deur open/dicht te doen IPV in de auto met de afstandsbediening zitten klooien.

Camera's rondom het huis, vooral die bij de voordeur. Nooit meer de deur open doen voor mensen waar je geen zin in hebt :')

Loopband met automatische helling en snelheid zodat ik zelf niet aan de knopjes hoef te zitten tijdens het hardlopen :+ vooral handig tijdens sprintjes.

Bird's eye view camera in de auto en parking assist.

Oh en AC, nooit meer zonder.

Je zou bijna gaan denken dat je in Amerika woont :')

Oh ja nog vergeten, kan ook niet meer zonder mijn AK 47 en motorized Walmart scooter :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:21

Mijn slowcooker, 's avonds ervoor of in de ochtend vullen met ingrediënten, aanzetten en met etenstijd opscheppen.
Hooguit tussendoor ff doorroeren en bijkruiden.
Scheelt me zoveel energie en ik haal de lekkerste stoofpotjes en soepen eruit. *\o/*

Bankapp/internetbankieren, makkelijk zien wat er nog op de rekening staat zonder naar een pinautomaat te moeten.
Ook overzicht wat je hebt uitgegeven en waar, had vroeger nog weleens dat ik me vergiste. :+

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:22

Giolli schreef:
Lusitana schreef:
Ik ben blij met de wasmachine (10 jaar zonder) en koelkast (een paar jaar zonder)...

Hoe leef je zonder koelkast?

Gewoon vers kopen wat je gaat eten en boter op de koelste plek in je huis houden.
De koelkast is nog steeds redelijk leeg. Ik snap niet waarom mensen hele grote koelkasten nodig hebben...

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:24

Ik zet eens in de week 7 bakken groenten voor de cavia's in de koelkast klaar. Daarnaast eet ik sowieso veel groenten en fruit dat ik grotendeels in de koelkast bewaar, daar blijft het toch het langst goed.

Wel een poging gedaan tot een tijdje zonder koelkast leven, maar voor mij geen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:25

Lusitana schreef:
Gewoon vers kopen wat je gaat eten en boter op de koelste plek in je huis houden.
De koelkast is nog steeds redelijk leeg. Ik snap niet waarom mensen hele grote koelkasten nodig hebben...

Als ik naar m'n eigen koelkast kijk, voor de 3849 sla dressings en sauzen die over datum zijn :+

Ben nu wel benieuwd naar iedereen z'n koelkast, show je koelkast topic? :')

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:28

Bommeltje_ schreef:
Een automatische bronnenprogramma die al je bronnen voor verslagen netjes omzet in voetnoten en een bronnenlijst :)

Handig zeg!
Waar,wat,hoe... !!?!?!
Laatst bijgewerkt door senna21 op 08-07-19 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:30

senna21 schreef:
Bommeltje_ schreef:
Een automatische bronnenprogramma die al je bronnen voor verslagen netjes omzet in voetnoten en een bronnenlijst :)

Waar,wat,wie...?!?!

Ik gebruik Mendeley, maar er zijn verschillende programmas die het goed doen :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:31

Lusitana schreef:

Ik doe maar 1x per week boodschappen dus dan is de koelkast vol en aan het eind van de week leeg.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:34

Cayenne schreef:
Oh ja, en airco in de auto! Halleluja!

Eens, en ik wil graag cruise control daaraan toevoegen!
Zo fijn om lange stukken te rijden en niet met een verkrampte voet uit te stappen. :j

Verder eens met veel genoemde dingen, maar de laatste aanschaf waar ik echt blij mee ben is een tablet.
Ik vond het nooit nodig (want telefoon, laptop en PC) maar 's avonds op de bank en in bed is die tablet écht een uitkomst. _/-\o_

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:35

Oh en een gezamenlijke boodschappenlijst. Wat een uitkomst is me dat zeg.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:35

Noek_Bronco schreef:
Mijn karcher ruitenreiniger. Waarom, oh waarom heb ik jaren geklungeld tijdens het ramen poetsen. Sinds ik deze vriend heb, gaat het zo snel en zo makkelijk. Echt een openbaring!

Oja! Deze is ook heerlijk!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:36

verootjoo schreef:
Lusitana schreef:

Ik doe maar 1x per week boodschappen dus dan is de koelkast vol en aan het eind van de week leeg.

Maar heb je een tweedeurs supersized koelkast nodig? Ik zou niet weten wat ik daar in moest doen. Mind you, van wat ik zie is dat ze daar voornamelijk bier in stouwen. Dat drink ik niet. Ook geen frisdrank.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:37

Giolli schreef:
Noek_Bronco schreef:

Echt? Dat ding staat hier werkloos in de kast, onding :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:37

Rawr schreef:
Cayenne schreef:
Oh ja, en airco in de auto! Halleluja!

Eens, en ik wil graag cruise control daaraan toevoegen!
Zo fijn om lange stukken te rijden en niet met een verkrampte voet uit te stappen. :j

Verder eens met veel genoemde dingen, maar de laatste aanschaf waar ik echt blij mee ben is een tablet.
Ik vond het nooit nodig (want telefoon, laptop en PC) maar 's avonds op de bank en in bed is die tablet écht een uitkomst. _/-\o_

Zolang mensen maar niet met cruise control aan op 120 auto’s gaan in halen op de snelweg vind ik het helemaal prima. Want dat is toch frustrerend!!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:38

verootjoo schreef:
Giolli schreef:

Idem

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:40

stitchlover schreef:
karuna schreef:
Ja zonder dat kun je echt niet leven. :+
Ik kom wel eens wat tegen waarvan ik denk ok ja een echte levensredder :') kan zo gauw niet opkomen maar oa tell sell op tv heeft soms van die dingen :P

Eens, Ik heb ook een 'pizzaschaar'. Vlees als kipfilet knippen is ook een aanrader trouwens :+

De vleesmes van de Jumbo actie vind ik nog beter werken.

verootjoo schreef:
Giolli schreef:
Noek_Bronco schreef:

Ik heb besloten Jemako doeken te nemen, was goedkoper en het werkt fantastisch vind ik.

De wasdroger en mijn ereader zijn dingen waarvan ik me afvraag hoe ik er zonder kon, ik zweer met beide dingen, ideaal!
Internet is ook een goeie, in mijn jeugd was dat er nog niet en ging je naar de bibliotheek om informatie te krijgen voor verslagen :))

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:43

Lusitana schreef:
Giolli schreef:

Hoe leef je zonder koelkast?

Ik heb een koelvriescombinatie (boven koelkast, onder 2,5 lade vriezer) en een tafelmodel vriezer (2,5 lade).
Voor mij alleen. :')
Maar koelkast is meestal 1/3e tot 1/2e vol en de vriezers zijn voor ong 2/3e gevuld.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:48

C_arola schreef:
verootjoo schreef:

Ik heb besloten Jemako doeken te nemen, was goedkoper en het werkt fantastisch vind ik.

De wasdroger en mijn ereader zijn dingen waarvan ik me afvraag hoe ik er zonder kon, ik zweer met beide dingen, ideaal!
Internet is ook een goeie, in mijn jeugd was dat er nog niet en ging je naar de bibliotheek om informatie te krijgen voor verslagen :))

Die jemako doeken heb ik ook idd, die zijn pas handig :))