Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:48

karuna schreef:
Omdat hij zegt dat hij de chauffeur is, ook omdat ik niet reageer op de voornaam. Die zegt me niks namelijk. zijn accent klopt en details van huis en wat hij bezorgd heeft. Dus ja kan ervan uitgaan dat hij het is.

Maar dan ben je dus niet zo slim bezig want hieruit maak ik op dat je ook nog het gesprek met hem aan gaat. Gewoon afkappen en stoppen met gesprek voeren.

meisje2000

Re: Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 06:52

Volgende keren dat hij belt en je weet dat hij het is niets zeggen maar gewoon ophangen. Of gewoon de telefoon wegleggen terwijl hij aan de lijn is. Kost hem geld en jij hebt er geen last van. Maar helemaal niets zeggen. Gewoon wegleggen of uitdrukken. Denk dat de lol er dan wel snel af is bij hem

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 07:03

PRD schreef:
Bah wat een griezel :r Dat ik me nog steeds aangetrokken voel tot mannen is echt wel het bewijs dat seksualiteit geen keuze is.. : Mocht ie toch weer gaan bellen zou ik idd toch eens flink boos worden.

Huh :?

:')

Wat een verhaal karuna. Zou m gewoon op alle mogelijke manieren blokkeren. En hopen dat t gesprek met z’n baas helpt.
Wat een gek.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 07:10

PRD schreef:
Bah wat een griezel :r Dat ik me nog steeds aangetrokken voel tot mannen is echt wel het bewijs dat seksualiteit geen keuze is.. : Mocht ie toch weer gaan bellen zou ik idd toch eens flink boos worden.

Vergis je niet, ook vrouwen kunnen griezels zijn.

Voor de rest raakt je opmerking kant noch wal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 08:48

Telefoon wegleggen (en dus niet antwoorden) vind ik ook een goede! Zou ik hem ook buiten gehoorsafstand leggen. Wie weet vraagt hijx100x of het goed gaat omdat hij geen reactie meer krijgt.
Eventueel kan het ook een idee zijn dat de gesprekken worden opgenomen via een app. Dit moet je wel melden.
Ideetje hoor:
'Met Karuna, dit gesprek wordt ook opgenomen'
'Met x, ik heb kersen gehaald en kan over een halfuur wel langskome'
'Met jou wil ik geen contact' en dan wegleggen.

Jolien87 schreef:
PRD schreef:

Vergis je niet, ook vrouwen kunnen griezels zijn.

Voor de rest raakt je opmerking kant noch wal.

Ik wou net zeggen!
Ik kijk nu veel naar moordzaken op tv. En eigenlijk is het best raar dat je steeds denkt: 'het zal die man wel geweest zijn'. Want later blijkt de dader gewoon een vrouw te zijn.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 09:45

moet deze leverancier (of het nu dezelfde chauffeur is of niet) in de toekomst nog meer leveringen bij je doen of was dit eenmalig? Anders kun je eventueel nog zeggen als hij aangeeft langs te willen komen, dat je bent verhuisd om samen te gaan wonen bij je vriend van 2.04m die toevallig 350 kilo heeft gedeadlift vanmorgen en NU op de bank ligt bij de tattooshop om op zijn bovenarm te laten zetten 'Karuna is the love of my life', dus dat die best een bak kersen lust als snack. Hij moet immers vanavond weer met de motorbende op stap dus moet je goed eten vantevoren. 8-)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 09:50

Nielojram schreef:
Nodig hem uit, in je korte broek.
Hopelijk dan dezelfde reactie als die oude stalgenoot van je, opgelost.

_O- :')

PRD schreef:

Dan ligt de fout bij jou. Jij staat jezelf toe op griezels te vallen. Je hóeft tenslotte niets te doen met die hormonen in je lijf. ;)

:+

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 09:58

Ik zou helemaal niet allerlei redenen gaan verzinnen. Gewoon kort en duidelijk aangeven dat hij moet stoppen en dat je anders een melding maakt bij de politie.
Allerlei smoesjes wordt het niet anders van

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 10:14

Ik zou een antwoordapparaat aan je telefoon hangen. Ten eerste heb je dan bewijs, als-ie wat inspreekt tenminste, over dat-ie je lastig valt en hoe vaak. Ten tweede hoef je gewoon de telefoon niet meer op te nemen. In de aankondiging kun je aangeven dat je de telefoon niet direct meer opneemt maar zo nodig terug belt en wie je met spoed nodig heeft, je mobiel kan bellen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-19 11:15

Wenni, eenmalig goddank ook. :D dus hij heeft geen reden hier vaker te komen. Waar ik besteld is niet logisch kwa regio en product voor hier in de wijk. :P

Verder je scenario _O- alleen gv is 172 volledig tatoageloos en ziet er onschuldig uit. :'). zou ik dus aardig moeten liegen, en daar ben ik verrekte slecht in, zeg maar eerder onmogelijk.

Ik hoop gewoon dat boodschap nu duidelijk is en hij stopt met bellen. Ik gun hem een voor hem leuk mens, :j maar ik ben het niet :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 12:56

Respect dat GV nog rondloopt op zijn 172 :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:03

GV? :?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:03

Grote Vriend

Edit: Nee, Goeie Vriend geloof ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:05

Oooh wacht! 172 groot :)*

:')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:06

DeMolenhoek schreef:
Respect dat GV nog rondloopt op zijn 172 :D

Eerder respect dat ie nog groot word op zijn 172e :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:22

Groot zijn kun je op meerdere manieren zien :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-19 13:26

. Vergeten. 1.72 m dus. Geen 172 jaar of meter :P

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 20:32

Tis niet leuk voor jou TS maar ik heb echt grinnikend die hele topic gelezen, de reacties ;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-19 21:58

Ach ja de situatie is ook best maf. En als ie nu belt neemt toch niemand op. }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 09:57

Neem je dan helemaal de telefoon niet meer op? Want hij belt toch steeds met een ander nummer?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 09:58

Ik ben afwezig en ben vergeten telefoon door te schakelen. :+

Lize92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 14:31

@shaggy, @jolien, @bubblewrap, @palmera

Jullie beseffen je toch wel dat mijn reactie met een korrel zou genomen moet worden hè? Feit is dat ik regelmatig ongewenste opmerkingen of met raar gedrag van mannen te maken krijg, en nee dat heeft niks te maken met het type waarop ik val of wat ik aantrek, heb thuis een hartstikke leuke vent zitten. :') De conclusie trekken dat de fout bij mij ligt, ik op griezels val en me laat leiden door die verschrikkelijk heftige hormonen in mijn lijf vind ik nogal bijzonder.

Ik ben nog nooit lastig gevallen door een vrouw, en werd van de week nog achterna gelopen vanaf de supermarkt naar huis door een griezelige man die mij blijkbaar kent via werk.

Hoop in ieder geval dat deze man je snel met rust laat @karuna.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 14:33

karuna schreef:
Ik ben afwezig en ben vergeten telefoon door te schakelen. :+

:wow: wat sneu voor de meneer :7

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 22:47

PRD schreef:
@shaggy, @jolien, @bubblewrap, @palmera

Jullie beseffen je toch wel dat mijn reactie met een korrel zou genomen moet worden hè? Feit is dat ik regelmatig ongewenste opmerkingen of met raar gedrag van mannen te maken krijg, en nee dat heeft niks te maken met het type waarop ik val of wat ik aantrek, heb thuis een hartstikke leuke vent zitten. :') De conclusie trekken dat de fout bij mij ligt, ik op griezels val en me laat leiden door die verschrikkelijk heftige hormonen in mijn lijf vind ik nogal bijzonder.

Ik ben nog nooit lastig gevallen door een vrouw, en werd van de week nog achterna gelopen vanaf de supermarkt naar huis door een griezelige man die mij blijkbaar kent via werk.

Hoop in ieder geval dat deze man je snel met rust laat @karuna.

Nou idd :=

Ook ik heb heel nare ervaringen met mannen, en af en toe zou ik echt willen dat ik op vrouwen viel zeg....... dat een mens nare ervaringen heeft met mannen wil toch niet zeggen dat je op griezels valt? Belachelijke conclusie.