Oscar schreef:Dus streetview maakt foto's van iets wat er niet is........ bijzonder
Het zal wel de blauwe lijn zijn die de "route" aangeeft die de auto (die de foto's gemaakt heeft) heeft gereden en vanuit waar je dus beelden kunt opvragen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
miccamaaike schreef:Aan de bag viewer heb je hier niks, die gaat alleen over panden en adressen. Wel leuk dat hij iig genoemd wordt. Is mn werk
Je kunt via http://www.pdok.nl eens kijken in de BGT. Daar staat in benoemd wat voor gebruik de grond heeft.
Hilary schreef:Als de parkeerplaats bij nr 1 hoort, en dus het buurthuis, lijkt het me ook niet de bedoeling dat die vrijwilligster haar auto 24/7 laat staan. Zij zal er niet 24/7 zitten / wonen, auto mag dan dus ook niet blijven staan. Lijkt mij.
Hilary schreef:Als de parkeerplaats bij nr 1 hoort, en dus het buurthuis, lijkt het me ook niet de bedoeling dat die vrijwilligster haar auto 24/7 laat staan. Zij zal er niet 24/7 zitten / wonen, auto mag dan dus ook niet blijven staan. Lijkt mij.

Onali schreef:That's me, lijkt me dan alleen als het buurthuis open is en niet op de rest van de week als het dicht is.
Vandeweek was buiten officiele openingstijden haar man de auto aan het stofzuigen.
dat het al jaren zo gebruikt wordt is een ander verhaal.
Onali schreef:Over de opmerking dat madam de vrijwilligster moet schoonmaken en dus haar auto daar mag neerzetten.
Dat is ietwat krom want ze woont 2 portieken verder. Dus ze moet de weg oversteken naar de auto dan 20 meter rijden met de auto om op de parkeerplaats naast het buurthuis te gaan staan. Ze kan dus gewoon lopend boodschappen/ voorraad etc doen naar het buurthuis.
Ik heb geen idee of zij spullen aanvoert, maar zo wel dan kan ik me voorstellen dat je dan wel eens wat rommel in je auto hebt.
Femke_Tweety schreef:Ik vermoed dat het een parkeerplaats is in een deel van de tuin dat bij dat buurthuis hoort.
Ofwel privé terrein, privé parkeerplaats.
En dan zou dus die dame buurthuis gelijk hebben.
Maar weten die ik het uiteraard niet.
Ik zou er toch wel echt rekening mee gaan houden dat je ongelijk blijkt te hebben.