Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anna79 schreef:Nou, ik heb toch het idee dat ze uit het plafond komen, waar de lamp zit boven het bed, zitten een paar gaatjes, ik denk dat de suckers daar uit komen. Gisteravond had ik het bed weer opgemaakt, ging naar het toilet en toen ik terug kwam lag er weer eentje, dus dat was raar. Ik had toen ook niet heel veel zin om te gaan slapen aangezien de suckers steeds groter worden. Heb alle gaatjes op het plafond afgeplakt met ducttape. Nu geen beestje meer gezien. Later vandaag de boel maar even dichtsmeren.
) met een lekkere voorraad maden?
GDG schreef:Anna79 schreef:Nou, ik heb toch het idee dat ze uit het plafond komen, waar de lamp zit boven het bed, zitten een paar gaatjes, ik denk dat de suckers daar uit komen. Gisteravond had ik het bed weer opgemaakt, ging naar het toilet en toen ik terug kwam lag er weer eentje, dus dat was raar. Ik had toen ook niet heel veel zin om te gaan slapen aangezien de suckers steeds groter worden. Heb alle gaatjes op het plafond afgeplakt met ducttape. Nu geen beestje meer gezien. Later vandaag de boel maar even dichtsmeren.
IEW! Dooie muis in het plafond (boven je bed) met een lekkere voorraad maden?
Anna79 schreef:Maar nu weet ik in elk geval hoe ik ze moet verzorgen, thanks Rina
Bij ons kwamen ze dus niet uit het plafond.